Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robots.txt & .htaccess mm.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er her nogen der kender til et billigt el. gratis program som kan skanne ens hjemmeside for fejl og mangler i ens robots.txt og htaccess fil - I forhold til SEO? :)

Jeg ved ikke hvordan ellers jeg skal formulere det spørgsmål - Men i forstod vidst godt hvad jeg skal bruge? :)


- Anders 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

EasyCarCare:
Er her nogen der kender til et billigt el. gratis program som kan skanne ens hjemmeside for fejl og mangler i ens robots.txt og htaccess fil - I forhold til SEO? :)

Omkring robots.txt og htacces, så tror jeg ikke der er noget du skal regne med da det jo er forskelligt fra løsning til løsning hvad der er optimalt.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Indholdetaf .htaccess filen/filerne kan ikke ses udefra, den fortæller blot din webserver om diverse redirects og anden konfiguration du har lavet.

Robots.txt kan du checke i Google Webmaster Tools, tror dog kun der er mulighed for at verificere at de kan hente den og læse den korrekt.

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg omformulerer lige spørgsmålet så? :)

Kender i til et program som scanner ALT ved ens hjemmeside, for at bekræfte at den er "sund" i forhold til SEO? Lidt a la: http://validator.w3.org som validerer css, php, asp fejl og mangler? :)


- Anders 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

EasyCarCare:
Kender i til et program som scanner ALT ved ens hjemmeside, for at bekræfte at den er "sund" i forhold til SEO?

Det findes ikke. Det er nogle steder der kan scanne for nogle ting, men et program kan ikke regne ud om et lille tweak i en sidetitel er det korrekte i forhold til antal søgninger og konvertering i sidste ende.

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for dit svar.

- Jeg mente nu ikke den skulle kunne scanne tweaks i titletag :) Mere om andre generelle seo-problemer med hjemmesiden?

Egentlig kan jeg godt se at jeg har formuleret det på den dummeste måde muligt! Det jeg efterspørger er i princippet alternativer til Webmaster-tools? :) 

Jeg undersøger lige lidt selv i aften :)


- Anders 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,



Prøv at undersøge seospyglas :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

EasyCarCare:
Egentlig kan jeg godt se at jeg har formuleret det på den dummeste måde muligt! Det jeg efterspørger er i princippet alternativer til Webmaster-tools? :) 

Har du set Microsofts SEO toolkit - ellers tag et kig på videoen på linket http://www.microsoft.com/web/seo og se hvad det kan.

Det er ikke et alternativ til webmaster tools, men er faktisk en del af Bing Webmaster tools.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)