Jeg overvejer at købe et sådant business abonnement, for bla. at vi er flere der kan dele samme kalender i outlook. (Istedet for en exchange server) - Endvidere ønsker jeg at benytte mig at google Analytics.
Er der andre gode / dårlige ting ved Google Apps, som jeg bør have kendskab til?
- Er der mulighed for kontaktpersons-database, CRM eller lign. ? Jeg regner bestemt ikke med at bruge deres værktøjer til tekst/regneark.
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
- Ja for det var vel egentlig også en af grundende til at de skulle starte op i Danmark. Altså YouTube. Jeg ved godt at en af grundende også var at kunstnerne i danmark, endelig kunne få betaling af Google via deres musik på Youtube.
Martin Arendtsen:
Det tror jeg er lavet om for nu kan jeg. Det kunne jeg ikke før.
Som opdatering kan jeg fortælle at jeg nu har brugt google apps i en uges tid. Påtrods af jeg er IT-administrator til hverdag, voldte opsætningen af google apps en HEL del problemer ifm. opsætning af mail konti. Sikkerheden er overdrevet, men det er nok yderst fint, når det nu er til virksomhedsbrug. Eneste umiddelbare problemer er at der ofte opstår synkroniserings fejl i outlook..
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk