Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første dag med webshop.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så er første dag med min nye webshop snart ovre. Jeg har fået over 100 besøg via Facebook og Google organisk, men ingen ordre.

Er det normalt? Troede jeg kunne omdanne mindst et par procent til kunder.

Der er nogle super gode tilbud efter min mening, og vejret begynder at ligne noget man kan spille i. Det er normalt nu der købes ind til sæsonen, så det kan ikke være det.

Skal der noget aggressiv kampagne til når man er ny eller bare tålmodighed?

Tøver folk mon fordi vi på facebook skrev åbningstilbud, og dermed virker uprøvet?

Måske er der en anden turn off ved siden?

Feedback er velkommen igen. www.golfdirekte.dk

Med venlig hilsen

 

Martin

PS. Jeg tror ikke det er fordi der ikke er OPC, da jeg kan se at kun 1 er gået til kassen. (Analytics).

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,


Tillykke med shoppen! :)

Og ro på! :) det er ikke nogen katastrofe at der ikke har været salg den første dag... Det skal nok komme hvis du klør på! :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor mange af de besøgende tror du er nogen du kender ?? Eller nogen du har fortalt om shoppen ?? Alle dem køber Absolut intet .. De skal jo bare se hvad dælen du nu går og tumler med.. Men når de besøgende kommer fra relevante organiske søgninger .. Så sker magien ;)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin!

Først og fremmest vil jeg sige tillykke med din webshop! Den er rigtig fed og den passer lige til det du sælger.
Nu har jeg lige kigget den igennem, og ville lige se hvordan checkout (betalingsdelen så ud) og når jeg prøver at gennemføre købet, siger den man SKAL have en bruger derinde. Jeg vil tro det skræmmer en del kunder væk at de SKAL have en, i stedet for at bare skrive deres adresse osv ind.
Det ville helt klart være lønsomt og for lavet et "One Step Checkout" da det vil virke mere overskueligt!

Bagefter prøvede jeg og skrive min mail og dermed oprette en bruger, når jeg gør det sker der ikke noget?
Så jeg vil tro jeg ikke er den eneste der har oplevet dette, muligvis de procentvise kunder du gerne ville havet haft første dag?
Det er ærgeligt og give folk et dårligt indtryk fra start af, det kan ødelægge de første par ugers potentiel indtjening, og i værste tilfælde ødelægge billedet af en professionel webshop.

Jeg håber du kan få det rettet hurtigt og få reddet skaden.

Venlig Hilsen
M-Trade

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Først og fremmest rigtig fed webshop du har fået dig!

Jeg tror ikke du skal være så bekymret, da mange af dine produkter er overvejelseskøb -og derfor ikke noget man køber overnight...

I forhold til besøg på release-dagen, er det tit venner og bekendte der måske bare lige er inde og kigge, og se hvad du har gang i - folk er jo nysgerrige! ;-)

Men ellers alt held og lykke fremover!

Spark noget røv!

Med venlig hilsen

Tobias Bøgh Larsen

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er godt nok noget imponeret over hjælpsomheden herinde. 4 Svar indenfor ½ time. 

I har jo fuldstændig ret. De fleste er besøgende er jo nok bare interesserede venner der skal se hvad jeg laver, og dem som gerne vil købe skal nok lige tygge på den.

M- trade. 5-trins modellen virkede på min med ie, chrome og firefox. Men du har ret, så jeg har lige lavet OPC med gæstekøb. Nu bliver jeg nervøs for om det måske ikke virker i nogle browsere. Hvis du gider må du gerne lige tjekke. På forhånd tak for hjælpen.

Tusind tak for hurtig tilbagemelding.

mvh Martin

 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

At du kun modtager Ewire & Paypal eksempelvis er et stort turnoff som du siger.

Hvad bruger du til at tjekke dine besøgende? Og hvad er din afviklingsprocent?

Også at jeg selv skal hente mine vare i en GLS shop.

Udover synes jeg det er en flot shop.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor det fedt at se endnu en prestashop live - tillykke. Det skal nok blive godt

Jeg startede selv med ewire og det var ok - godt nok er kunder mere trygge ved nets men ok til en start. Jeg vil foreslå du nøjes med at vise kreditkortene i stedet for ewire logo. Det gavnede mig.
Få lige flere fans på fb før du viser 24. Det lugter af noget nyt - og det frygter kunder.
Kan du ikke vise nogle troværdige golf stempler? Har ikke forstand på golf. Men noget som golfspillere har set tit. Måske godkendt af dgu? Europatour? Noget som gør dem glade og de har set før.
God vind.

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tak for feedback. Ja, det med Ewire tænkte jeg også længe over. Nu skal det siges at jeg ikke har haft problemer med Ewire (i mine egne tests), men jeg havde faktisk valgt Quickpay, da ewire bliver opfattet som noget du skal være medlem af før du kan betale. Det skal man faktisk ikke længere, og det virker for brugeren næsten ligesom Quickpay og Epay nu. Ingen SMS godkendelse eller nem ID, eller noget. Mit største problem er at de hæver pengene med det samme, hvor jeg gerne vil vente til jeg har sendt varen. Måske er det det som er en turnoff for dig?

Jeg har brugt meget af denne uge på at prøve at få det til at virke med Euroline og Quickpays nye modul til Prestashop, så man kan tage visa/dankort, ud over almindelig visa, Mastercard og Meastro. Det virker ikke endnu for mig i hvert fald. Det skal nævnes at Quickpay har gjort alt hvad de kan for at hjælpe, men vi løb simpelthen bare tør for tid. Jeg VILLE åbne idag, så jeg blev nød til at springe på Ewire, da det jo virker med det samme. Jeg har talt med Epay, og regner med at bruge dem, hvis ikke Quickpay kommer op at køre for mig.

Jeg bruger analytics til at tjekke trafik.

Jeg er ked af at høre det med GLS. Jeg troede det var ved at vinde indpas. PostDanmark er simpelthen for dyre på den størrelse pakker som jeg primært skal handle med. (Golfvogne, golfbags, golfsæt etc.). Hvad med muligheden for at få din pakke leveret på din arbejdsplads. Dulmer det ikke problemet lidt?

 

Tak for komplimentet, og mange tak for input. Det bekræfter mig i hvert fald i at jeg skal have en gateway mere.

 

mvh Martin

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Din ewire hæves ikke pr auto. Du kan sætte den til at hæve efter max 14 dage men ellers hæver du før helt manuelt.

Gls kører til private og sætter af - men det kræver kunden har skrevet varen må stilles.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)