Gratis CRM system til lille virksomhed ?
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Niklas
Fra
Firmafon
Skrevet
10-03-2008 kl. 08:47
|
Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville jeg helt klart også vælge! Bruger det selv og det er super!
Tilmeldt 20. Apr 06
ja men nu blev der jo efterspurgt et GRATIS crm system. ChannelCRM er et super professionelt crm system. Der er helt gratis og det betyder 0.- pr . år.
- mere end 300 danske virksomheder bruger og betaler for systemet, fordi de er flere brugere...meeen enkelbrugere af systemet er gratis !!.
Hilsen Søren Rasmussen.
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Martin Larsen
Skrevet
07-12-2009 kl. 11:31
|
Låst
Det kan desværre ikke kører på Mac, så er der nogle som kender til et GRATIS CRM system som er muligt at kører fra Mac?
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Anders
Skrevet
07-12-2009 kl. 12:01
|
Låst
Vælg et system, der kører på web, så er du ude over problemer med platform + du kan tilgå systemet uanset om du sidder i sommerhuset i Sindal eller i lufthavnen i Singapore...
Tilmeldt 20. Apr 06
Vent en måned elelr 2 så lancerer vi en browserbaseret adgang. Så har man frit valg til at køre browserbaseret eller fed klient.
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Martin Larsen
Skrevet
07-12-2009 kl. 12:43
|
Låst
Jeg kan desværre ikke vente en måned, skal gerne have et ordentlig CRM system oppe at kører inden d. 20.12.2009
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Martin Larsen
Skrevet
07-12-2009 kl. 12:44
|
Låst
Anders: Kender du et gratis CRM system som er mulighed for at tilgå via web?
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
SugarCRM kunne være en mulighed når det skal være gratis. Men det kræver så stadigvæk hosting et eller andet sted :)
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Anders
Skrevet
07-12-2009 kl. 12:55
|
Låst
Jeg/vi har tidligere anbefalet http://highrisehq.com. Det er ikke gratis, men priserne er meget rimelige.
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Anders
Skrevet
07-12-2009 kl. 12:58
|
Låst
Som Anders C. skriver, så er Sugar CRM også en mulighed, hvis du selv vil rode med installation og vedligeholdelse . Min erfaring er, at de kr et hosted system koster, meget hurtigt er sparet i backup, opgradering, grå hår og dårlig nattesøvn...