Hejsa! Er der nogen som ved om man et eller andet sted på Nettet kan hente et gratis CRM kunde system, eller måske en anden form for kunde database med forskellige funktioner, gratis ? På forhånd tak............. |
Gratis CRM system til lille virksomhed ?
Hej Har ikke selv arbejdet med programmet men det er gratis MVH Holm |
Jeg har arbejdet en del med ChannelCRM og kan helt klart anbefale det.. Hvis i er flere brugere skal man dog betale en licens. |
Der er også www.sugarcrm.dk og www.mamut.dk En hurtig søgning på google, viser der er flere steder hvor du også kan afprøve crm systemet, inden du evt. vælger at købe det http://www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+crm&meta= Mvh Christian |
Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.
SugarCRM ville jeg ikke anbefale til en lille virksomhed da det er "Enterprise Class", ligesom Salesforce som er deres konkurrent. Et Et meget godt system men alt for omfattende for en lille virksomhed.
|
Hej, Jeg kan også anbefale channelcrm, når vi taler gratis løsninger. Det er ret let at gå til og mulighederne er mange! Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
...hmm det lyder som noget man skulle prøve så. Har selv kigget efter et CRM et stykke tid, men syntes enten de var for uflexible eller uoverskuelige. |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Jamen så vil jeg da reklamere uhæmmet for www.b2bcrm.dk |