Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger påDinero og kom i gang allerede i dag.
Billys Billing er det du mangler, der er Danmark bedste, billigste og letteste online regnskabsprogram. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der synes det!
Jeg kan kun give Billys Billing mine bedste anbefalinger :-) Super nemt system... Du skriver godt nok du ikke vil have en fast udgift til det, men de 89,- pr md er givet rigtigt godt ud. :-) Held og lykke med det!
Du bør måske også overveje et system som en revisor kender, f.eks. Microsoft C5 Light. Vi bruger dette system og er meget glade for det. Vi bruger Prestashop som cms på http://sisterunika.dk og inddaterer så selv salg fra shoppen. Det kunne godt automatiseres. Fordelen ved f.eks. C5 er, at man kan købe udvikler licens og dermed selv programmere i systemet - f.eks. en indlæsning af ordrer fra din CMS.
Jeg undrer mig virkelig over de svar, der bliver giver ud fra en overskrift som "Billigt regnskabsprogram...."
Anbefaling af online regnskabsprogrammer med en månedlig ydelse er ikke billigt, idet programmet aldrig bliver dit. Du køber/lejer rettigheden til at anvende det....
Et TV til kr. 40.000 er jo ikke billigt, uagtet jeg kun skal betale kr. 500,00/måned i rigtig mange måneder!
@trådstarter - Der findes flere regnskabsprogrammer fra helt gratis, med og uden begrænsninger for posteringer m.v.
Hvis du er eventyrlysten kan du få et regnskabsprogram gratis, saldi er baseret på open source software (mener licensen er GPL), så du kan selv sætte det op på din egen server.
Jeg ved dog ikke hvor godt det er, tiden er måske bedre brugt på at sælge noget mere og så i stedet betale dig fra en regnskabsløsning for den øgede indtjening