Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt Regnskab program til webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 14. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Club Production Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger et billigt regnskab program til nyopstartet webshop, det skal helts være billigt og meget gerne ikke en fast udgift for et regnskab program.

jeg bruger WooCommerce som webshop :) 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Billys Billing er det du mangler, der er Danmark bedste, billigste og letteste online regnskabsprogram. Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der synes det!

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give Billys Billing mine bedste anbefalinger :-) Super nemt system...
Du skriver godt nok du ikke vil have en fast udgift til det, men de 89,- pr md er givet rigtigt godt ud. :-)
Held og lykke med det!

MVH

Andreas H. Pedersen

Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bør måske også overveje et system som en revisor kender, f.eks. Microsoft C5 Light. Vi bruger dette system og er meget glade for det. Vi bruger Prestashop som cmshttp://sisterunika.dk og inddaterer så selv salg fra shoppen. Det kunne godt automatiseres. Fordelen ved f.eks. C5 er, at man kan købe udvikler licens og dermed selv programmere i systemet - f.eks. en indlæsning af ordrer fra din CMS.

Microsoft Dynamics C5 2012 Light koster (f.eks. hos Aarhus PC-Lager) DKK 2.519 med moms: http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=50705&type=0

Held og lykke med dit valg :-)

Venlig hilsen

Lars Bergmann

www.sisterunika.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også klart anbefale Billys Billing, det er nemt billigt og overskueligt.

                      www.nygaardmultiservice.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Rude Truelsen:
jeg søger et billigt regnskab program til nyopstartet webshop, det skal helts være billigt og meget gerne ikke en fast udgift for et regnskab program. jeg bruger WooCommerce som webshop :) 
Hvis du har en revisor - så spørg hvad han vil foreslå.

Som udgangspunkt ville jeg undgå nystartede regnskabssystemer hvor du med sandsynlighed bliver en del af udviklingen.

Og for alt i verden undgå at vælge noget der ligger på udbyderens server. Regnskaber og tilhørende programmer skal ligge på egen computer og ikke være afhængig af om udbyder har "tændt eller ej. Eller om han stadig eksisterer.

Jeg benytter Summasu... gennem de seneste mange år og er ganske tilfreds. Skulle jeg vælge i dag - så ville jeg nok vælge C5 eller lign.

Men bedste råd - spørg din revisor.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du selv stå for regnskabet, er der ingen tvivl.. Billys billing er det nemmeste :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg undrer mig virkelig over de svar, der bliver giver ud fra en overskrift som "Billigt regnskabsprogram...."

Anbefaling af online regnskabsprogrammer med en månedlig ydelse er ikke billigt, idet programmet aldrig bliver dit. Du køber/lejer rettigheden til at anvende det....

Et TV til kr. 40.000 er jo ikke billigt, uagtet jeg kun skal betale kr. 500,00/måned i rigtig mange måneder!

@trådstarter - Der findes flere regnskabsprogrammer fra helt gratis, med og uden begrænsninger for posteringer m.v.

Winfinans

SummaSummarum

Simpelt regnskab

o.s.v.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er eventyrlysten kan du få et regnskabsprogram gratis, saldi er baseret på open source software (mener licensen er GPL), så du kan selv sætte det op på din egen server.

http://www.saldi.dk/

Jeg ved dog ikke hvor godt det er, tiden er måske bedre brugt på at sælge noget mere og så i stedet betale dig fra en regnskabsløsning for den øgede indtjening

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)