Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke computer / skrivebord synes DU er fedest?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og TUSIND TUSIND tak for jeres svar. TAK Yes

Lige et par kommentarer som svar på nogle af spørgsmålene:

1) Ja nr 1,2,3 & 4 er ret små, men det er også mest ment som computerbord i privaten hvor der ofte er begrænset plads

2) Det undrer mig at der er stor tilslutning til nr. 5 og ikke nr. 4. Eneste forskel er længden, og så selvfølgelig at nr. 5 er et langt langt bedre billede :)

3) Prisen på nr. 5 er ikke helt på plads endnu, men jeg vender tilbage når jeg har endelig pris

4) Umiddelbart virker det som om at nr. 5 & 6 er dem der falder bedst i jeres smag :)

ER DER FLERE der har en mening? Så hører jeg MEGET gerne fra dig.

Hilsen Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

ER DER FLERE der har en mening? Så hører jeg MEGET gerne fra dig.

Hilsen Morten

Hej Morten,

Jeg har svært ved at vurdere den konkrete størrelse på de viste skriveborde.

Hvis jeg skal have plads til et par 27" monitorer - monteret på Vesa100 beslag på arme, så skal bordet være bredt - og ikke mindst solidt.

Og så ville jeg frygteligt gerne have kabelbakke under bordet til de mange kabler, som flere skærme, skrivebordslampe m.m. kræver.

Gerne suppleret af en frontplade, så bordet dækkes lidt af. Det kan man måske nok ikke få i prisniveauet  1.000,- til 1.500,-.  :-)

Umiddelbart ville jeg vælge bord nr. 5. Det ser bredere ud end nr. 4. Men glaspladen ser ikke så tyk ud.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtigt godt lide 5éren.

skriv en privatbesked med prisen og informationer(ang matriale er det en glasplade eller en træplade) og størrelsen samt hvornår jeg kan få leveret :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

5'eren er meget pænt. Men som der er blevet påpeget før, så er glas meget 90'er agtigt!

Hvis jeg skulle have et af det borde, blev det helt klar 6'eren!!

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en spændene ide, med at udvide jeres shop. Jeg kan bedst lide 04 og 05 modellen, og kunne helt klart se det stå både hos private men også virksomheder.

Held og lykke med udvidelsen af shoppen :-)

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
1) Ville du have et af dem derhjemme som skrivebord / computerbord?

Jeg ville ikke have noget imod at have nr. 3 derhjemme.

WideEyes.dk & AAimport.dk:
 2) Ville du kunne bruge nogen af dem på kontoret?

Her vil nr. 5 passe godt ind.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen - og tusind tusind tak for jeres respons :)))

Her lige et par svar:

@ John

Nej jeg kan godt se hvad du mener :) Men mon ikke også at du gerne vil have at det skal kunne køre både op og ned oma??... JEg tror primært vores nye serier af skriveborde vil henvende sig til private og mindre erhverv.

@ Mike - du får en PB. Jeg kan dog sige at bordpladen er en 8mm tyk sort glasplade. Fås vist også med hvid glasplade.

@ J.Løhde, KK Kjær & Simon

Tak - jeg troede egentligt ikke at denne type borde passede til erhverv, Der har været en tråd herinde på Amino på et tidspunkt med overskriften "vis mig dit skrivebord" eller noget i den stil. Overraskende nok, så var 90% af skrivebordene helt almindelige og kedelige træ skriveborde. Derfor troede jeg egentligt at det var hvad folk med firma ville have......

NU NÅR NR 5 er SÅ POPULÆR - hvad synes i så om ideen med tilsvarende reoler i samme design:

Hilsen Morten

Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også klart til nummer 5, men vil sige at jeg nok ikke ville købe nogen af dem, da ingen af dem tiltaler mig 100%

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er målene på bordene? Jeg sidder oftest med enten en bærbar og en eller to 24-30" skærme til at arbejde på, der skal være plads til mus, keyboard, kabler, kaffekop, papirer, osv.

Måske er det bare billederne der får dem til at se små ud, har du nogle mål?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg er faktisk på udkig efter et nyt bord, da mit gamle efterhånden er for lille og slidt.

Personligt er jeg mere til nummer 5. Jeg vil dog på samme tid også sige at det ville hjælpe med størrelserne på diverse borde.

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)