Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, overskriften siger vist det hele.

Vi er nærmest helt færdige med hjemmesiden, men inden den går i luften i morgen vil jeg lige forhører mig hvad i synes om webshoppen.

Der er nogle enkelte ting som vi godt er klar over skal ændres. Såsom hvordan procenterne står på markiserne og der mangler flere dugfarver og nogle virker ikke, men det burde gerne være klar indenfor de næste 24 timer. Har i tid må i meget gerne prøve at "bygge" jeres egen markise og se hvordan de forskellige steps fungerer.

I må meget gerne komme med jeres mening omkring design, brugervenlig, første håndsindtryk mm.

Glæder mig til at høre fra jer

Nikolaj D

www.dupp.dk

Brugernavn: Kunde - Password: demodemo

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:48

for at tjekke en stie vil jeg bestemt ikke logge ind -for jeg aner ikke hvad jeg havner på - ser ingen grund til i beskytter jer slev på den måde når i går i luften i morgen

Venligst

René Buch

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 13:00

Som jeg skrev så er vores hjemmeside ikke helt oppe at kører endnu og derfor ønsker vi ikke der kommer potentielle kunder ind på siden før vi er 100 % klar.

Jeg kan selvfølgelig ikke tvinge dig derind, man må jo bare håbe på der er nogle andre der ikke er så skeptiske som dig og vælger at se frygten i øjnene og logger sig ind på siden ;)

Forsat god dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 13:23

Jeg tog chancen Wink

Det er en meget god funktion I har med jeres konfigurator. Men jeg har et par tanker.

Da jeg valgte en af jeres markiser, kom jeg ind på en side, hvor jeg kunne gå videre til konfiguratoren. Det skridt kunne man måske udelukke, og så tage det med i konfiguratoren. Dernæst så var der i højre side referencer til jeres andre produkter. Det forvirrede en smule, for jeg troede først at jeg var gået til produktkonfiguratoren, og at de billeder var farvevalg. Det var måske bedre at lægge dem ned under hovedindholdet på varekortet og skriver "Relaterede produkter" eller lignende. Men måske skulle I helt droppe dem på varekortet, for brugeren har jo lige valgt hvilken model, de er interesseret i - hvorfor forvirre dem unødvendigt?

Dernæst manglede jeg info om de forskellige valgmuligheder. Jeg fandt senere ud af, at det var i den underlige sværvende boks, der ellers var helt tom, kun med teksten "Se tegning", da jeg blev for nysgerrig og kiggede på den. Men det havde jeg ikke fundet ud af ellers. Da jeg klikkede på den, kom jeg til en helt ny side (det lignede noget, der skulle være i en lightbox eller et popup-vindue). Derfra havde jeg kun tilbage-knappen i browseren (Chrome på Mac) til at komme tilbage, og der kunne jeg kun komme helt tilbage til starten konfiguratoren og mine inputs var gået tabt.

Der er en lille stavefejl: I kalder det DUUP news, men alt andet hedder noget med DUPP.

Det var bare lige et par hurtige velmente inputs Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 13:27

Helt enig med Kasper.

Generelt en rigtig fin side, og simpel som den er, men der mangler nogle farveændringer til at fremhæve enkelte vigtige elementer. Den kan godt se lidt for simpel og monoton ud. Men rigtig spændende, jeg vil glæde mig til at følge udviklingen.

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 13:47

Er glad for du vovede pelsen ;)

Mange tak for dit indput - sådan som du beskriver fremgangsmåden, altså med du vælger et produkt og derefter direkte kommer ind til konfiguratoren var også vores første idé. Men vi blev gjort opmærksom på at folk ønskede mere viden omkring vores produkter og derfor lavede vi dette skridt om, så man først går ind og vælger markise for så igen at få en mere specificeret beskrivelse af produktet. Hvad angår det relaterede produkter var vores idé at folk hurtig og nemt kunne klikke sig frem og tilbage for at læse om de forskellige markiser før de besluttede sig endeligt. Men hvis det er ikke speciel klart, vil vi selvfølgelig se på det :)

Kan godt se der flyver en boks-rundt hvor der står se tegning, det er nok programmøren som er i gang. Hvad angår information har vi en lille tekst på omkring 5-6 linjer til hver step, der beskriver hvilke overvejelser du skal gøre i dette step. Derudover kommer et pop-up vindue frem når du trykker læs mere til f.eks motor og vind styring. Så det burde meget gerne være på plads, hvis det er altså det du mener ?

Duup News bliver selvfølgelig rettet til DUPP og godt der er nogle som er opmærksomme. Den med tilbage knappen er et kæmpe problem og skal selvfølgelig laves om. Endnu en gang tak for dit input .

Nikolaj D.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 13:58

Det var så lidt :)

Jeg ville lige dobbelttjekke det, du skriver om her, og så så jeg en anden ting: På den store slider på forsiden er der ikke noget link på den blå pil og teksten "Design din markise her".

I skal jo gøre det helt, som I vil, og I kender jo sikkert jeres målgruppe noget bedre, end jeg gør. Men pas på ikke at give potentielle kunder for mange muligheder for at komme væk fra selve checkout-flowet. For hver gang, der er en mulighed for det, er der næsten helt sikkert nogen, der forsvinder. Hvis man forvirrer dem efter de har truffet beslutning om hvilket produkt, de vil have, så er det lidt ligesom at blive ved med at fylde gode argumenter på en kunde, der har sendt alle købssignalerne. Du skal lukke salget :)

Jeg kan stadig ikke finde teksten om fx hvad støtteben er eller motor med vindsensor. Jeg ville foretrække at det stod under hvert punkt, eller der var et link/mouseover-ting, der viste info om, hvad det er :)

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 14:17

Hej Nikolaj,

Nu er jeg på ingen måder optimeringsmand eller noget.. Det er rent og skær en læ-mand der skriver! :)

- Nøj hvor er det en fed forside i har fået designet!

- Og omvendt: nøj hvor er denne side kedelig, i forhold til forsiden: http://www.dupp.dk/markiser/speciallosninger-erhverv/  :)

Håber at du kan bruge det til noget...

- Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Fra  Dupp Skrevet kl. 14:50

Helt enig med potentielle kunder ikke skal have mulighed for at blive forvirret og dermed lukke siden ned. Dette har vi også haft i stor fokus og derfor når du er inde i konfigurationen er det ikke muligt at vælge forskellige ting medmindre det er tilbehør. Vi mener dog at i starten er vi nødsaget til at give kunden mulighed for nemt at kunne sammenligne vores forskellige produkter.

Har lige snakket med vores programmør og den tekst-boks som du snakkede om, skulle gerne indenfor de næste 24 timer, bliver til et pop-up vindue hvor man kan læse om tilbehør. F.eks. støtteben. Så skriver man læs mere, kommer denne boks frem og man kan nemt lukke den igen når man har læst om ydelsen/produktet.

Endnu en gang tak for dit input, sætter vi stor pris på :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 14:52

Helt i orden. Det er jo også bare min mening. I skal jo gøre det, der giver bedst mening for jer :)

Hvis du skriver, når den er opdateret tager jeg gerne et kig igen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)