Som sagt viser Google kun en brøkdel af dine indgående links, når du benytter link:ditdomæne.dk - det betyder dog ikke, at Google ikke har set dine indgående links.
Jeg kan se, at du specifikt skriver, at Google ikke kan se dine indgående links fra linkkataloger. Husk på, at mange linkkataloger har mistet meget af deres værdi. Derfor skal linkkataloger på ingen måde være det bærende element i din linkprofil.
Bare til en anden gang, så behøver du ikke skrive i tråden at du har sendt PM, du kan godt bare nøjes med at sende den ;)
Hej Thomas,
Jeg skrev det for at gøre opmærksom på det, men jeg skal da nok vente en anden gang
Pointen var ikke du skulle vente :-) Pointen er at når du sender en besked til en anden bruger, så behøver du ikke skrive det i tråden overhovedet. Brugeren modtager en mail med at der er kommet en besked til ham, og der kommer et orange et-tal ud for indbakke i toppen af siden.
Hvis alle der skriver en PM også skriver at de har sendt en PM i en tråd, så bliver mange tråde fyldt op med den slags intetsigende spam, som intet har med emnet at gøre.