Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ser ikke mine links? Hjælp til linkbuilding.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Pointen var ikke du skulle vente :-) Pointen er at når du sender en besked til en anden bruger, så behøver du ikke skrive det i tråden overhovedet. Brugeren modtager en mail med at der er kommet en besked til ham, og der kommer et orange et-tal ud for indbakke i toppen af siden.

Hvis alle der skriver en PM også skriver at de har sendt en PM i en tråd, så bliver mange tråde fyldt op med den slags intetsigende spam, som intet har med emnet at gøre.

Hvis nu modtageren læser beskeden og vil sende et svar senere men kommer fra det, synes jeg, at det er okay at gøre opmærksom på det i tråden.

Jeg har før været ude for ovenstående situation, hvor modtageren efterfølgende var glad for, at jeg gjorde opmærksom på det. Derfor føler jeg ikke, at det er intetsigende spam, men det har vi to forskellige holdninger til.

God dag :)

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Mark Nielsen:

Hvis nu modtageren læser beskeden og vil sende et svar senere men kommer fra det, synes jeg, at det er okay at gøre opmærksom på det i tråden.

Jeg har før været ude for ovenstående situation, hvor modtageren efterfølgende var glad for, at jeg gjorde opmærksom på det. Derfor føler jeg ikke, at det er intetsigende spam, men det har vi to forskellige holdninger til.

Så sender du ham en PM mere eller en email, sværere er det faktisk ikke, så slipper du for at bumpe tråden med ligegyldigheder (altså ligegyldigheder for alle andre som læser med). Emnet i denne tråd er omkring linkbuilding og om hvorvidt google ser en persons links. En kommentar som "Sender lige en PM" har absolut intet med trådens emne at gøre.

Tag det op med Amino hvis du ønsker reglerne lavet om, men jeg synes det er fint at bud i auktionstråde og "Har sendt en PM" ikke er tilladt.

God dag til dig også :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)