Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JOB SØGES: 12.500 kr/mdr i løn for projektlederuddannet akademiker i op til 1 år!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder for godt til at være sandt - men det er det ikke :o)

Jeg tilbyder ansættelse igennem Videnpilotordningen (se nærmere om retningslinjerne i vedhæftede PDF).

*****HAR DIN VIRKSOMHED EN OMSÆTNING PÅ MINIMUM 1.000.000 KR./ÅR - SÅ LÆS VIDERE****

Hvad er Videnpilotordningen?

Videnpilotordningen giver tilskud til, at private virksomheder fra 2 til 100 ansatte ansætter en højtuddannet medarbejder - en videnpilot - til at udføre et innovativt projekt på mellem 13 uger og 12 måneder i virksomheden. I virksomheden må der højest være 5 højtuddannede ansat (dækker både over mellemlange og lange uddannelser).

Krav til projektet:

Projektet skal have et kommercielt og innovativt sigte for virksomheden. Det kan f.eks. dreje sig om at udvikle nye produkter, forbedre organisationen, opdyrke nye markeder, skabe ny markedsføring eller udvikle forretningsstrategi.

Tilskud til videnpiloten:

Virksomheden modtager 12.500 kr/mdr i tilskud til videnpilotens løn, mod at de som minimum giver det samme. Desuden kan virksomheden modtage op til 50.000 kr. i tilskud til opkvalificering af medarbejderen.

Jeg har nu været ledig i 1½ år, på trods af mit stærke drive og min positive energi - nok mest af alt, fordi jeg har en snæver uddannelse som naturvidenskabelig akademiker. Jeg besider stærke iværksætterkvaliteter, er resultatorienteret og har en god forretningssans. Jeg har erfaring som videnskabelig rådgiver, produktudvikler, koordinator - og kommer ud over stepperne, når jeg brænder for noget. Jeg er IT kyndig (har lavet min egen wordpress side) og er skide god til engelsk ;o) Jeg vedhæfter mit CV for yderligere info og ser frem til nogle spændende tilbagemeldinger. Jeg er åben for mange ting, så hold Jer endelig ikke tilbage :o)

maikenjh@gmail.com

0005.Retningslinjer for videnpilotordningen.pdf

6507.MJH, C.V..pdf

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken

Ville bare ønske dig held og lykke i din søgen! Yes

Fra Hørning
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 7