Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står overfor at gå i luften med min første webshop her på fredag. Der mangler stadig lidt småting inkl. betalingsløsningen. Arbejder på at få det i orden med quickpay og euroline. Lang historie, men regner med at det går i orden.

Der kommer løbende flere produkter, men jeg kunne godt tænke mig lidt feedback generelt. 

Ville du handle på siden? Hvorfor ikke / hvorfor?

Kan du se noget åbenlyst som jeg burde gøre for at få flere besøgende. Har lavet en facebookside, men den er ikke åben endnu.

Hvis der sidder en Prestashop ekspert som ved det, så kunne jeg godt bruge noget hjælp til at fjerne rabatkoder muligheden i "kassen". Har prøvet prestashop forum uden held.

Følg dette link: www.golfdirekte.dk

Glæder mig til at høre fra jer.

mvh Martin

 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop de små "vis >" Lav det om til "Læg i kurv" knappper som inde på produkterne.

Fjerne "Mød os på facebook" også bare have facebook logo'et ellers lav det som jeg har her http://www.lykkemedia.dk/kontakt-os hvor man kan synes godt om fra siden.

"På lager" Skal nok ikke være rød, kunne tyde på udsolgt, selvom det ikke er. Sæt evt. one page check out op, så bestillingen er nemmere.

Udover det synes jeg siden meget fin! :)

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mzbachmann,

Umiddelbart FED hjemmeside! :)

Jeg kigger lige lidt nærmere på den her lidt senere...

I forhold til at fjerne rabatkoder, så er en mulighed via ftp! :) Der skal du finde order.tpl filen, og sætte // foran rabatkoden... Dog skal du være PÆNT sikker på hvad du gør, hvis du vælger at rode rundt derinde!

Ps. Jeg har ladet mig fortælle at det er bedre at skrive aktuelle priser med grøn farve, i stedet for rødt... - Kan du også rette i css-filen inde på ftp'en :)


- Anders 

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Super feedback. Man bliver nok blind overfor sådan noget når man sidder og arbejder med det. Jeg kaster mig over alle dine forslag med det samme. Så må vi se om jeg kan finde ud af det Indifferent

Jeg har faktisk haft OPC tidligere, men konen overbeviste mig om at det var noget rod. Jeg prøver lige at se om jeg ikke kan rydde lidt op og skifte tilbage.

Tusind tak for hjælpen. Jeg vender måske lige tilbage hvis det med at "like" min facebook side direkte fra shoppen går i fisk. Måske findes der et modul som jeg bare kan smide ind? Anyone?

Endnu en gang tak for hjælpen.

Med venlig hilsen 

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Ser super overskuelig og let ud! Jeg spiller selv golf, og kunne godt finde på at handle på siden!

Har skrevet en privat besked til dig, så kan vi snakke der fra :-)
Ønsker dig held og lykke med din nye webshop

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Tak skal du ha´. Det er jeg glad for at du synes.

Jeg prøver lige at rette i order.tpl filen. Jeg gemmer altid en backup lokalt inden jeg kaster mig ud i noget (af skade bliver man klog).

God ide at rette farven på prisen. Jeg er dog bange for at jeg bruger for meget grøn. Kunne orange gå an eller mener du godt den kan klare lidt mere grøn?

Tak fordi du gider bruge tid på at give feedback.

Med venlig hilsen

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en rigtig fin side. Skiller sig ikke ret meget ud - Men det behøves den jo heller ikke. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Umiddelbart en rigtig fin webshop. Den fremstår meget pålidelig, og professionel. Jeg går selv lidt med en drøm om at starte en webshop, og kunne derfor godt tænke mig at vide, om du selv har designet og opsat din hjemmeside?

Hilsen Jonas

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Tak skal du have, og nej du har ret. Den ligner meget en standardshop.

Jeg har eksperimenteret lidt med at rette i CSS filer og lign. og endda hentet nogle templates, men der var hele tiden noget som ikke rigtig virkede, så jeg blev enig med mig selv om at arbejde ud fra standarden, og så lave om når jeg er lidt mere fortrolig med det hele. I første omgang skal den bare se ordentlig ud og virke fremfor alt.

Så må jeg lave den lækker senere.

Med venlig hilsen

Martin

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Tak skal du have.

Jeg har selv lavet "det hele". Som du kan læse i mine andre svar har jeg blot tilpasset en standardshop en lille smule. Jeg er ret grøn når det kommer til css, php og html, så jeg træder meget varsomt her i startenSmile

Jeg er hosted hos unoeuro, og de har en 1-click installer af Prestashop, som jeg har brugt. Super nemt, og så kan man gå i gang med det samme. Hvis du skal tilpasse, troubleshoote, kan du google dig til næsten alt om Prestashop (eller alt hvad jeg har kunnet komme i tanke om). Jeg kan varmt anbefale det. 

Håber du kan bruge det til noget.

Held og lykke med dit projekt.

med venlig hilsen Martin

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)