Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Af en ''ganske grøn'' person på området at være, må jeg sige at du endt op med et glimrende resultat. Har du nogen idé om hvad shoppen i sig selv har kostet dig? 

Hilsen Jonas

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:57

Mange tak igen.

Den har ikke kostet meget endnu.

Domæne + hosting i 1 år hos unoeuro. Mener det var omkring 450,-. Noget af det var reg. omk af domæne og oprettelse af webhotel, så det bliver nok kun kr. 300 om året fremover.

Quickpay/euroline løsning 150 /mdr. Kan ikke tage rene dankort, Kun VisaDankort,

GLS Pakke shop modul Kr. 625.

Og så skal jeg købe e-conomics. Kr. 155,- / mdr.

Det er alt indtil videre, men nu kommer markedsføringen af den jo. Her vil jeg starte med Adwords når jeg lige har gjort mig lidt klog på at sætte det rigtigt op, så jeg kan måle det ordenligt i analytics.

med venlig hilsen

Martin

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:06

mzbachmann:
Her vil jeg starte med Adwords når jeg lige har gjort mig lidt klog på at sætte det rigtigt op, så jeg kan måle det ordenligt i analytics.

Herinde er der mange dygtige folk der kan hjælpe dig vej med AdWords. Se denne blog: Fejl der dræber salget

Jeg har skrevet nogle få vigtige skridt, som du måske kan bruge lidt af: AdWords gør-det-selv

Go' arbejdslyst Smile

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:06

Okay, det lyder ikke voldsomt, i forhold til de tal man nogle gange får fortalt. Mange tak for svarene, de har været til stort hjælp.

Hilse Jonas

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:17

Hej Brian.

Tak for det. Det kan jeg helt sikkert. Jeg prøver mig lidt frem her i starten, men så kunne det godt tænkes at jeg vender tilbage når der er budget til en prof.

Tak for linket.

Med venlig hilsen

Martin

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)