Jeg har designet et simpelt logo til min kommende virksomhed, som jeg ønsker lavet i vector grafik. Det er naturligvis for, at jeg kan skallere logoet til forskellige størrelser. Jeg søger derfor tilbud fra grafikere, med erfarring i at lave logoer. Jeg ved mange grafikere tager en fast pris for denne type opgaver, og i dette tilfælde er selve designet lavet - det skal blot konverteres. Selve logoet er en tekst med noget gradient i, samt en lille smule grafik rundt om et af ordene. Logoet kan ses her: http://www.swccg.net/logo.jpg Som sagt har jeg logoet i en PSD arbejdsfil, hvor alle elementer er separeret i lag. Den sorte baggrund kan der ses bort fra, da den kun bruges i forbindelse med et wallpaper. Jeg ønsker logoet leveret i en vector arbejdsfil (gerne illustrator) som jeg selv kan arbejde videre i, herunder redigere teksten (da jeg formentlig vil lave en engelsk udgave senere hen). Glæder mig til at høre fra jer :) |
Hej Kristian,
Jeg kan sagtens lave det for dig - PM for pris. ;)
Kristian Lund:Jeg ønsker logoet leveret i en vector arbejdsfil (gerne illustrator) som jeg selv kan arbejde videre i, herunder redigere teksten (da jeg formentlig vil lave en engelsk udgave senere hen).
Fint - men det kræver jo så du har den pågældende font (mit hurtige bud er Futura).