Kære alle, Vi har nu drevet Vestjysk Dyremagasin i små to måneder, og der sker da en smule i butikken. Men vi vil rigtig have at der kommer godt gang i butikken, og at vi kan sende varer ud til kunder hver dag. Vi synes selv vi har en "neutral og afbalanceret" butik - det kan måske være et problem at den er for kedelig? Desuden ligger vores priser på et konkurrencedygtigt niveau, og vi bruger vores Facebook side aktivt til at vise produkter frem, og til at gøre opmærksom på "specialtilbud". Hvad gør I andre, og har I gode idéer til hvad vi kan gøre, for at forbedre? Vi har forsøgt at bruge Google AdWords, og forsøger en kampagne igen i løbet af kort tid, men det giver desværre ikke et større salg endnu på den kampagne vi har haft kørt. I kan se mere på http://vestjyskdyremagasin.dk Ser frem til jeres inputs, og kommentarer til vores side |
Ja det er en fin webshop I har, men synes det er helt forkert at der ingen produkter er på forsiden og jeg skal scrolle lidt ned for at finde et billede af en hund og kat for at kunne findes jeres produkter.
Derudover synes jeg det er irriterende, at når jeg har smidt en vare i kurven - så er den for det første lidt svær at finde (lav en grøn boks omkring den eller andet) og så kan jeg heller ikke trykke på kurven (oppe i toppen) og derved komme til betalingen. Synes ikke kurven skal være ude i venstre side, forekommer slet ikke naturligt.
Jeg ville sætte prisen op på jeres produkter og så tilbyde gratis fragt! Information omkring jer, kontakt osv. synes jeg skal være i toppen og ikke ude i siden - venstre side burde udelukkende være til produkter.
Hvis I kunne ændre navnet, så ville jeg gøre dette - synes ikke dyremagasin giver ideen om, at I sælger tilbehør til dyr.