Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi får besøg, men mangler salget

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Vi har nu drevet Vestjysk Dyremagasin i små to måneder, og der sker da en smule i butikken.

Men vi vil rigtig have at der kommer godt gang i butikken, og at vi kan sende varer ud til kunder hver dag.

Vi synes selv vi har en "neutral og afbalanceret" butik - det kan måske være et problem at den er for kedelig?

Desuden ligger vores priser på et konkurrencedygtigt niveau, og vi bruger vores Facebook side aktivt til at vise produkter frem, og til at gøre opmærksom på "specialtilbud".

Hvad gør I andre, og har I gode idéer til hvad vi kan gøre, for at forbedre? Vi har forsøgt at bruge Google AdWords, og forsøger en kampagne igen i løbet af kort tid, men det giver desværre ikke et større salg endnu på den kampagne vi har haft kørt.

I kan se mere på http://vestjyskdyremagasin.dk Smile

Ser frem til jeres inputs, og kommentarer til vores side Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:30

Ja det er en fin webshop I har, men synes det er helt forkert at der ingen produkter er på forsiden og jeg skal scrolle lidt ned for at finde et billede af en hund og kat for at kunne findes jeres produkter.

Derudover synes jeg det er irriterende, at når jeg har smidt en vare i kurven - så er den for det første lidt svær at finde (lav en grøn boks omkring den eller andet) og så kan jeg heller ikke trykke på kurven (oppe i toppen) og derved komme til betalingen. Synes ikke kurven skal være ude i venstre side, forekommer slet ikke naturligt.

Jeg ville sætte prisen op på jeres produkter og så tilbyde gratis fragt! Information omkring jer, kontakt osv. synes jeg skal være i toppen og ikke ude i siden - venstre side burde udelukkende være til produkter.

Hvis I kunne ændre navnet, så ville jeg gøre dette - synes ikke dyremagasin giver ideen om, at I sælger tilbehør til dyr.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Det kan være det kun er mig, min jeg vil gerne have nogle produkter, tilbud, nyheder, firmabeskrivelse, som jeg kan se på allerede på forsiden.

Som det er nu fylder banner og roterende billeder så meget at jeg skal scrolle ned for at se en hund og en kat - det signalerer ikke at her kan der laves en god vestjysk handel...

Hvis jeg var katteejer ved jeg ikke om jeg syntes et billede hvor en hund bider en kat i halen er nice.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Holmris DK Skrevet kl. 13:37

Det første der slår mig, er også at jeg skal scrolle ned for at få et overblik over hvilken side jeg er kommet ind på.

Meget mere tydeligt indikation af hvad i sælger, syntes det fremgår flot når man kommer ind i kategorierne.

Betalingslogoer op i toppen i højre side af sidden, efter min smag Smile

Og jeg ville seriøst også overveje navnet.

Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 13:42

Hej Steffen,

Hvor mange besøgende har du egentlig dagligt? Ca.? :)

- Og hvad er afvisningenprocenten egentlig?

- Anders 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 14:02

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:05

Navnet forvirrer også en smule, jeg troede i første omgang at det var en magasin/blad i solgte. :)

Og det var også lidt træls at man fra hovedsiden skal igennem 2-3 trin (klik) før man overhovedet ser de produkter i sælger. Som de andre skriver få nogle produkter op på første side.

Hvorfor er det lige i har valgt at ordet "magasin" skal indgå i jeres domæne- og virksomhedsnavn? Nu har jeg ingen hunde eller katte, så ved ikke om det er et almindeligt begreb der bliver anvendt som hund/kat ejer?

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:21

Hey, 

Synes man får et meget godt førstehåndsindtryk af jeres webshop, dog synes jeg top banneret med facebook like budskabet er lidt for dominerende, og så mangler der helt sikkert produkter på forsiden.. ;)

Jeg har oprettet jeres webshop på Triito.dk som er en side hvor man både kan bedømme webshops og produkter på ... Så har I da i hvert fald et ekstra indgående link.

http://www.triito.dk/v/vestjyskdyremagasindk-v884.html

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:35

Kan du se, hvor i processen de falder fra?

Hvis i har opsat e-handelssporing kan du se, hvor langt folk kommer.

Jeg ville normalt ikke klikke 3-4 gange for, at komme ind til et produkt og jeg vil SLET ikke oprette en konto for, at få lov til at handle, hvilket er flere år siden, at det blev skudt helt ned. Så få fjernet step 2 i jeres check out hurtigst muligt.

Fjern i samme omgang "login", "din konto", "bogmærk" og "oversigt" fra toppen af forsiden. Det er nok med søgefeltet og jeres 3 runge ikoner.

De grønne menu punkter tager alt for meget opmærksomhed - lav hellere menu punkterne sorte/grå og så jeres "tilføj til kurv" knapper grønne.

På alle jeres oversigtssider som:

http://vestjyskdyremagasin.dk/da/35-kradsetr%C3%A6er

http://vestjyskdyremagasin.dk/da/36-kattebakker

http://vestjyskdyremagasin.dk/da/20-seler

burde der være tekster om kattebakker, seler og kradsetræer, så i kan blive fundet på de ord. Prøv fx. at se her, hvor Casper har skrevet lidt http://www.billigegolfbolde.dk/6-golf-handsker

Men læs indlægget med de 187 ting du kan gøre og lydt til, hvad de andre skriver om forsiden og navnet - for det er jeg helt enig i.

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:51

Hej Steffen

Jeg er helt ny indenfor denne branche, så jeg udtaler mig som ren og skær forbruger, og altså ikke virksomhedsejer/webshopsejer. Jeg har ikke læst de øvrige indlæg, så min umiddelbare vurdering af siden, vil ikke være "farvet" af andres meninger.

Det første jeg tænker når jeg klikker ind på siden, er om det overhovedet er en butik, eller om det blot er en eller anden form for hjemmeside, uden noget salg. For mig at se mangler der noget mere tydeliggørelse af, hvad det er i vil sælge mig. Vestjysk dyremagasin - først troede jeg faktisk det var et magasin, altså et uge/månedsblad af en art i ville sælge.

Ellers synes jeg faktisk det er en rigtig fin side, den virker dog ikke helt "færdig", det er som om der lige mangler den sidste hånd på værket. :)

Held og lykke med projektet.

MVH

Louise Thorup

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)