Send meget gerne en PM =) |
Hej Martin,
Jeg bor i Allerød - jeg skulle have åbnet for PB, så vi kan fortsætte dialogen der. Kunne ikke sende en til dig...
Send meget gerne en PM =) |
Hej Martin, Jeg bor i Allerød - jeg skulle have åbnet for PB, så vi kan fortsætte dialogen der. Kunne ikke sende en til dig...
|
Hej ekegren, Din besked-funktion virker fortsat ikke. Mvh, Kasper. |
Heh - kan stadig ikke skrive til dig via PM. Anyway, jeg holder til i Fredensborg, og leder også efter en eller flere samarbejdspartnere. Jeg har en baggrund som teknisk Oracle ERP konsulent, inden jeg startede webvirksomheden Ikonet.dk, der har fokus på Magento webshops og Joomla! hjemmesider. Efter min tidligere samarbejdspartner er rykket til KBH for at være tæt på studiet, keder jeg mig lidt på mit kontor på 45m2 :) Jeg mangler ofte en programmørressource, men det lyder til at du mere er DBA'er? Jeg har pladsen og skrivebordene i Fredensborg og påtænker at finde forskellige ressourcer til at hjælpe/samarbejde på kundeopgaver og realisere egne projekter. Smid evt. en mail på martin@ikonet.dk, istedet for PM :) |
Hej Ekegren Jeg kan ikke gå i detaljer her, du må lige åbne for private messages(pm) men jeg har et projekt der nok lever op til dine ønsker, men jeg har mere behov for en investor end en programmør. Tror det er mere kompliceret end det du har lyst til at lave. Jeg samarbejder med flere IT firmaer i Indien og et af dem lavede for ca. 5år siden en IT løsning for et amerikansk firma. Jeg vil ikke gå i detaljer her, men dette firma som var lidt i Ebay stil - bare smartere - genererede det første år det eksisterede et overskud på 2mio $. Det fik dog ikke lov til at leve så længe for firmaet blev opkøbt i 2009 af det samme investeringsselskab som i sin tid opkøbte Kazaa.com (det første selskab som Skype stifter Janus Friis solgte). Jeg kender ikke salgssummen men jeg tror de blot købte selskabet for at lukke det ned for det eksisterer ikke mere. (det kunne meget vel være Ebay der købte via stråmænd). Salgsummen kunne måske være på mere end 20mio $. Min IT partner vil lave mig et tilsvarende site for EU for 10-12000$ men så skal der selvfølgelig skaffes brugere til sitet - både butikker og kunder til butikkerne. Jeg har et supergodt navn klar til et sådan site (men har ikke købt det endnu). Jeg søger en partner (evt. flere) med kapital og kendskab til drift. Jeg kan levere en køreklar IT løsning og relativt billige SEO folk fra Indien. Den egenlige drift bør jeg nok holde mig fra, det er ikke min competence. Jeg er i øvrigt opvokset i Allerød men bor pt. I Gilleleje. Send mig en pm hvis det har interesse, og fortæl hvad du kan byde ind med (underforstået - jeg hører også gerne fra andre)
|