Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den fede bank?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de findes jo... Når vi forholder os til deres indtjening!

Vi har nu været i søen i 2 år og det går godt. Faktisk rigtig godt. Der er penge i kassen og vækst i forretningen... Men vi har en noget tung bank føler jeg. Hvem har positive erfaringer med banker, som spiller konstruktivt med når der er tale om iværksætteri?

Jeg gider ikke hive alt ud af banken. Jeg gider ikke bokse om gebyr, renter og andet – jeg vil have en medspiller, som godt nok også skal drive forretning, men som ikke nødvendigvis skal flå os totalt.

Bredt og subjektivt spørgsmål. Men hvis du sidder og føler, at du har verdens fedeste bank + erhvervsrådgiver, så vil jeg gerne kende den/dem.

Fra 8900
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 21:30

Min erfaring siger mig at de små banker er lettest af snakke med.

Fra Nibe
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:54

Hej,

Jeg kan varmt anbefale Nørresundby Bank. De har vist stor velvilje til at hjælpe mig i gang, og er meget pro-aktive i diverse sammenhænge. Kontakt Bo Bojer på tlf. 98704100 og referér til Per Nørgaard, Nibe.

Mvh. Per

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:22

Jeg kan anbefale Nr. ´Nebel sparekasse. Der kundeservicer er i top og de har næsten ingen gebyrer. Inde på deres hjemmeside kan man se, at deres gebyr liste er blevet opdateret i 2002, da de ikke har lavet nye gebyrer siden.  Jeg betaler 2 gebyrer i banken om året. 1 mit visa kort og 2; min døgnboks.

De har kun afdeling i Nr. Nebel, men de fleste af deres kunder kommer udefra

Bruun

www.jebru.dk

www.sparnebel.dk

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:15

Hej

Jeg må hoppe på vognen hos de andre - du skal finde en lille lokal sparekasse. De store spillere på markedet har tendens til at forsøge at putte folk og virksomheder ned i "kasser" for at kunne udstikke ensartede retningslinier for hele koncernen - og for medarbejderne.

Og hvis der er noget, som jeg har lært igennem tiden, så er det, at iderige, nyskabende og drivkraftige iværksættere IKKE er nogen, man kan putte ned i en bestemt kasse.

Du skal derfor have fundet et sted, hvor der ikke er langt fra den enkelte rådgiver og til beslutningstagerne, eller hvor de tør give den enkelte medarbejder ansvar til at træffe nogle beslutninger, udenom kasserne.

Til gengæld, når man først er en "større" spiller, der ikke længere har et reelt likviditetsproblem, men blot vil låne til nye projekter - så kommer du langt med Danske Bank og Nordea - men så får du også lige pludselig deres top rådgiver, som banken har givet ansvaret til at træffe nogle beslutninger uden om kasserne.

I de store banker er det ofte sådan, at når man ikke længere har brug for at låne penge, så kan man praktisk taget få smidt dem i nakken. 

Det er min opfattelse af det - correct me, if I am wrong

Nightfall

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)