Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer vi videre, når Nets har stillet krav om sikkerhedsstillelse på 250.000 kr ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Letsbuild.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , Vi har nu brugt 2 år på at udvikle et helt nyt internetkoncept, som skal lanceres. Iden forbindelse skulle vi lige have vores indløsningsaftale på plads og vi er nu blevet mødt med dette urimelige krav fra Nets.

Facts om vores virksomhed:

- Vi har brugt 2 år på at udvikle konceptet totalt færdigt.

- Vi har finanseret ALT selv.

- Vi har undersøgt markedet grundigt.

- Vi har stiftet et Aps selv.

- Vi har fundet en privat investor som tror på ideen.

Jeg kan godt forstå tankegangen bag Nets, Jeg kan bare ikke forstå hvorfor beløbet skal være 250.000 kr. Det er jo fuldstændigt vanvittigt at forlange et så stort beløb. Det ødelægger fuldstændigt vores strategi om onlinebetaling. 

DK skriger på iværksættere og vi har nu udviklet dette koncept og så skal vi til at ændre os pga af f...ing Nets!!!

Jeg må nok indrømme at jeg er ved at miste troen på om vi nogensinde kommer igennem denne "krise"!

(Sorry, jeg havde lige behov for at komme ud med mine frustationer)

Her er teksten fra mail fra Nets den 22 feb.:

Kære kunde 

Tak for din ansøgning om aftaler til netbutikken

Vi kan tilbyde de ansøgte betalingskortaftaler på følgende betingelser: 

  • Mod en sikkerhed på DKK 250.000, i form af pant i en spærret konto eller anfordringsgaranti fra dit pengeinstitut.
  • Aftale til Internationale betalingskort med afregning efter 28 bankdage.
Håber i kan komme med nogle alternativer til os?
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Har det en dyr enheds pris det i skal sælge ?

Prøv at kontakt euroline.

Den eneste ulempe er at de ikke tager dankort, men de tager visa/dankort.

Bruger kun dem og de er utrolig få ordre jeg mister.

Håber du finder en anden løsning det der er da at skræmme folk væk.

Lyder mere til de ikke vil have jer som kunde.

Er det en fysisk eller netbutik i skal sælge fra ?
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tag en snak med Swedbank. De kan indløse alle internationale betalingskort.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige til info

Euroline tager ikke niget i oprettelse eller gebyr.

Kun 2 % af salget

De tilbyder alle kort, minus ren dankort
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

slalom:
Jeg må nok indrømme at jeg er ved at miste troen på om vi nogensinde kommer igennem denne "krise"!

En gang i mellem støder vi på større eller mindre forhindringer på vejen, og nogen gange har man større lyst til at give op end andre. Og så bider man tænderne sammen, og finder en løsning på de udfordringer man står overfor. Det er ikke altid at løsningen er det man ønsker, eller det optimale, men det gælder trods alt om at få det bedst mulige ud af den situation man står i, og det sker at der opstår muligheder der viser sig at være bedre end hvad man ellers havde i tankerne.

Jeg kender ikke til produktet, hvad det koster, hvor længe Nets vil have denne sikkerhedsstillelse, eller jeres investors økonomiske formåen. Men jeg tænker at der er følgende muligheder:

Tag en snak med Nets, og se om I ikke kan forhandle beløbet ned, og få jeres investor til at smide pengene hvis det er muligt.

Find evt. endnu en investor, der kan garantere for beløbet (selvom det må koste en del af jeres andel, eller hvordan man aftale det).

Kontakt Swedbank og / eller Eurolines for at få en indløsningsaftale med dem, selvom det betyder at I ikke kan have rene Dankort indløsninger i starten.

Kontakt Gothia finans og iBill, så I kan tilbyde at kunderne kan få en faktura med 14 dages kredit, i stedet for (eller som supplement til) at betale med det samme med betalingskort. Det koster naturligvis noget, men hellere det end ingen salg (hvis det ellers er en mulighed for jeres forretningskoncept).

Det virker som en ret voldsom garantistillelse de forlanger, men jeg går ud fra at at de har deres grunde. Men problemer er til for at blive løst, på den ene eller anden måde, så jeg er sikker på at I finder en brugbar løsning.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Letsbuild.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget på dem og det vil nok være det mest fornuftige at gøre, for ikke at bremse projekter helt nu hvor det hele er klar. 

Ja enhedsprisen kan godt løbe op alt efter hvor meget kunderne er villige til at bestille online. 

Vi er first mover med det vi gør.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag en snak med dem.

Tror ikke dit problem er så besværligt, som du lige ser det!

Hvis det er så dyrt køber kunder vel ikke pã kort alligevel.

Lyder mere som noget der kræver kunden får produktet og en faktura, både på grund af prisen, mem også at man sjældent køber dyrt uden at se produktet.
Fra Odense
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Letsbuild.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret og det skræmmer mig heller ikke. Jeg er bare lidt træt af Nets da vi har ventet på deres svar i 3 uger og hver gang man forsøger at komme igennem til dem bliver man mødt med et automatisk svar. Og nu det her.

Det er helt sikkert en mulighed med anden udbyder.

God ide med ibill, de vil jeg kigge nærmere på.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Drop nets med den service fortjener de ikke at tjene en krone på jer.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)