Igen tak for tippet med ibill, det passer rigtigt godt ind i vores koncept :) |
Sådan har jeg det også, så vi går udenom dem.
Igen tak for tippet med ibill, det passer rigtigt godt ind i vores koncept :) |
Sådan har jeg det også, så vi går udenom dem. |
De er også fine at handle med. Det koster 1,95 % af beløbet, og 10 kr. pr. faktura, så det er nogenlunde samme pris som indløsning af internationale kort (bortset fra fakturagebyret). Deres kreditgrænse er fin (ved ikke om de vil have den offentliggjort), og det er forholdsvist let at komme i gang. Det eneste minus jeg kan komme på er, at de holder pengene i 14 dage før du får dem. Det er lidt for lang tid efter min smag, men man kan jo ikke få det hele :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Det er korrekt. Det er meget cool med deres rykker service. |
Har du undersøgt hvad en bankgaranti koster ? Det lyder i mine ører langt fra som et uløseligt problem. Samtidig kan du forsøge at forhandle garantistørrelsen med Nets. |
Ikke endnu, men ved at de blevet meget dyre. Men det giver det samme. Selvfølge kan det løses. Jeg syntes bare ikke det er nødvendigt at komme med urealistisk beløb. Så vær dog ærlig og sig de ikke vil handle med os pga. bla bla... 25.000 - 50.000 ,- er beløb som er til at forholde sig til. At vi er nyststartet syntes jeg er et tyndt grundlag at bruge over for os. Vi går udenom Nets. |
Det lyder vanvittigt. Ved ikke hvad i sælger, men jeg sælger smykker og legetøj + lidt indretning, og fik samme mail - men dog var beløbet 25.000, som jeg så har måttet lave en konto på, som er stillet til sikkerhed overfor NETS. Men helt sindssygt er det.
|
Prøv at sende svaret til nogle af de partier, som synes DK mangler flere virksomheder og arbejdspladser:V, I og C, men vel egentlig også regeringspartierne S og R.
stig |
Har overvejet det, jeg tror ikke vi er de eneste som møder problemmet. |