Hej Simon Hvis det er, så er du mere end velkommen til at skrive til mig i PB, så vil jeg se om jeg kan hjælpe U/B... Et hackerangreb er slemt, men det kan løses og burde i længden ikke være et større problem for serverne |
Søren.Pedersen:Kan se at du er flyttet til en webhosting.dk server enten igår eller idag, du forekom ikke på deres servere den 19/2 kan jeg på deres offentlige serverstatistikker. Heldigt nok virker deres servere tilsyneladende fint selvom du giver dem en omgang DDOS med vilje.
Lad mig lige forstå dette rigtigt. Du har haft et problem med dit site siden torsdag hvorefter du flytter det til en anden udbyder fra der hvor du var vel vidende at dit site vil overbelaste serverne hos den udbyder hvor du flytter det hen?
Håber sku godt nok du får en mega regning for det.
Slap nu af, betjent. Giv manden en chance for at få noget hjælp.
Simon >> Du kan ikke rigtigt gøre noget brugbart uden root adgang til din server. Hvis du er i et shared hosting environment, er det som sådan din udbyders ansvar, men hvis du giver under 100 kr.'ish om måneden, skal du ikke forvente for meget.
Man behøver ikke opfinde den dybe tallerken, der findes allerede løsninger, som kan tage den slags, som f.eks. Fail2ban. Men du skal bruge en administrator med root adgang til din server, som kan konfigurere det ordentligt, samt overvåge det i begyndelsen, for at sikre at du ikke også blokerer dine almindelige brugere.