Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, vi mangler jeres konstruktive feedback, fif og råd

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi vil gerne høre jeres feedback af vores nye kommende webshop.

Endelig er vi gået væk fra vores gamle flash-webshop, og startet på en frisk ny magento shop :-)

Der er en del tekniske mangler og småting, fx knapper til valg af størrelser og farver, hvilket der arbejdes på,....

hvis der er noget så skriv gerne her, alt bliver taget med kyshånd

se den HER

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 14:56

Hey CRAZY, 

Det første der falder mig i øjnene, er alt select your currency boksen, ikke er parallel med de andre bokse og tekster, den skal i hvert fald lige rettes. 

- Dertil synes jeg heller ikke at produktsiderne passer til forsiden, måske i skulle holde jer til det mørkegrå hele vejen igennem. Det vil give et mere lækkert finish, og look. 

Der er lang vej endnu mener jeg, men forsiden er næsten færdig ;) Men produktsiderne skal der arbejdes mere på mht. Design. 

God weekend 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 14:59

Forsiden ser super lækker ud, men selve produktsiderne falder helt uden for designet, og det skuffer når man har lagt så flot ud.

Teddy 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 18:46

hvad har man så af ideer til produktsiderne, lad mig høre jeres meninger, tak :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 19:51

kom så piger og drenge, frem fra buskene, og hjælp mig med lidt feedback tak

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:09

Sådan her:

Så skal der også overvejes om den røde farve event skal være anderledes, der er for mange bokse til højre nogle skal flyttes eller fjernes. Tror feks ikke at det er relevant at sammenligne undertøj??

Teddy 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 11:35

Teddy Carlsen:

Sådan her:

Så skal der også overvejes om den røde farve event skal være anderledes, der er for mange bokse til højre nogle skal flyttes eller fjernes. Tror feks ikke at det er relevant at sammenligne undertøj??

Teddy 

Hej Teddy, for det første tusind takfor dit feedback :-) :-) kæmpe plus til dig

Jeg har tænkt på at gøre baggrunden mere transperent med en mørkegrå farve, men jeg er måske bange for at baggrunden bliver for dominerende og dyster, og vil ødelægge forgrunden, som måske skulle adskille sig lidt, så kunden ik bliver forvirret....og der bliver en større kontrast mellem det mørke og lyse, og måske et torn i øjet, så derfor tænkkte jeg på en lidt mere blød hvid baggrund, når man er inde og "handle" og kun der....

Det med compare produkt, det er måske lidt overflødig, det vil jeg gi dig ret i, jeg siger det videre til min designer og får det fjernet :-)

ha fortsat en go weekend :-)

Fra Bangkok
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:53

Jeg syntes jeres side ser flot ud. Dog syntes jeg i skulle vælge en anden font til menupunkterne øverst og til knapperne "Add to card, Subscripe osv. En font som ikke er så fed. Jeg kan også godt lide forsiden da den er nem at overskue, men det sort/hvide look går den lidt monotom. Jeg ville vælge at lave noget partiel farvelægning på billederne, f.eks lave underbukserne i fuld RGB eller partiel duetone og holde resten i S/H. Det vil skabe noget mere kontrast og samtidig sætter det fokus på det i sælger. Jeg er også enig i, at baggrunden skal være mere transparant. Det vil ikke forvirre at man kan se mere af billedet. Tværtimod vil brugeren føle at man stadig er på samme side og at det ikke er en pop up som viser sig på forsiden.

Det var bare mine forslag til en i forvejen pæn side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 18:22

Eriksen75:

Jeg syntes jeres side ser flot ud. Dog syntes jeg i skulle vælge en anden font til menupunkterne øverst og til knapperne "Add to card, Subscripe osv. En font som ikke er så fed. Jeg kan også godt lide forsiden da den er nem at overskue, men det sort/hvide look går den lidt monotom. Jeg ville vælge at lave noget partiel farvelægning på billederne, f.eks lave underbukserne i fuld RGB eller partiel duetone og holde resten i S/H. Det vil skabe noget mere kontrast og samtidig sætter det fokus på det i sælger. Jeg er også enig i, at baggrunden skal være mere transparant. Det vil ikke forvirre at man kan se mere af billedet. Tværtimod vil brugeren føle at man stadig er på samme side og at det ikke er en pop up som viser sig på forsiden.

Det var bare mine forslag til en i forvejen pæn side.

Hej

Tusind tak for dit svar :-9

Det med baggrunds billeder, har vi valgt holde i sort hvid, men måske skulle man prøve i farver til gengæld, hvilket man allerede kan se på vores intro-side

Jeg vil undersøge det med baggrundsbillede, og hvor meget trasperent vi skal gøre det, uden at det vil blive et forvirrende element, mens man handler..... men ellers, tusind tak for dit feedback, det sætter vi pris på :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 00:01

Hej Crazy,

Tillykke med den nye shop - Det ser vældig fancy ud når man komme ind på shoppens forside, men jeg anede ikke hvad jeg skulle. Går ud fra I gerne vil sælge varer, men hvorfor viser I så ikke nogle til mig. Jeg er kunde og vil gerne købe noget.

Når jeg kommer ind på produktkortet så kan jeg endelig se at det er en shop, og synes det fungerer fint med baggrundsbilledet der kan skimtes gennem den grå farve.

Jeres produktbeskrivelse i bunden er skrevet i en lys grå farve, hvilket er jævnt irriterende at læse. 

Jeres indkøbskurv: Eller indkøbskurve i flertal må det være er meget voldsom. Hvorfor har I tre steder hvor jeg kan se hvor meget jeg har i min kurv? Jeg er fint tilfreds med en lille kurv der fortæller ig hvor meget jeg har i den. I spilder en masse plads, som I burde udnytte til andre ting.

Hele jeres højre side af shoppen bruges til" Nyhedsbreve, produktsammenligninger, en monsterstor kurv, og et tekstfelt. Hvorfor fjerner I ikke alt dette og laver et federe produtkort og federe varelister. Der er en grund til at store tøjfirmaer har relaterede produkter liggende parallelt med produktet i højre side - De tilbyder kunderne nogle varer som kunne være relevante, såfremt det pågældende produkt de kigger på, ikke lever op til det de ønsker.

Jeres løsning giver intet af denne art = folk lukker og finder en anden side der har det rigtige produkt (som i måske også kunne have solgt dem)

Shoppens ser designmæssigt rigtig flot ud, omend den virker noget langsom når man klikker rundt. Men husk nu at tænke på at sælge også.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)