så er vi kommet lidt videre med shoppen :-)
XX Er det bedst placere kredit kort op i toppen ?
XX Ved stadigvæk ikke om jeg skal slette "Compare products" eller ej, ....evt først aktivere det, når der kommer flere varer af same styles....
XX Skal man ha CVR nummer med på alle sider? Eller er det fint under FAQ?
XX Har tænk lidt på landingpage (WP), måske kunne man skifte de to sider, således shop.zahidlatif.com(magento) bliver lavet om til www.zahidlatif.com, dvs den nye landing page, og min nuværende WP side side bliver så en form for pæsentations side, den kunne man kalde for blog.zahidlatif.com. Her kunne jeg måske lave en knap på magento siden, som hedder "BLOG" og man så bliver ført videre til wp siden...hvad synes I? Så kommer kunden måske tættere på produkt, og mulighed for se nyheder/blog også...hvad synes I, er lidt forvirret, og har brug for jeres kritiske øjne :-)
XX Skal jeg ha en fb like box på magento shop siden, ligesom på WP delen...Hvad synes I?
XX Hvis der er andre punkter, må I meget gerne sige til. Hastigheden er forresten blevet markant bedre ( og da arbejdes på højtryk på få den yderligere speeded op), da jeg har droppet Bluehost til en dansk server.... :-)
På forhånd TAK :-)