Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styring af kundeemner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Fra  Rasmus Thrane Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Er der nogen der har et Excel ark eller kender et gratis program til administration af kundeemner/henvendelser man får?
Hælder mest til et Excel ark.

 

Hej hej

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor laver du ikke selv et excel ark tilpasset dine behov ?

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil også som Michal, lave et selv i excel, det er relativt let også har du styr på dine kunder.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal bruge et CRM system fra starten!. Det er kun et spørgsmål om tid, hvornår du løber sur i at bruge et excel ark. 

I er meget velkommen til at kikke på det salgssystem som vi har udviklet, Clickmate CRM. Der findes en gratis version til iværksætter, som I kan bruge. Skal du have hjælp til at komme igang, så finder vi også ud af det.

Det er gratis op til 100 aktive kontakter.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, så ville jeg anvende et CRM system istedet for excel. 

Selv bruger jeg CapsuleCRM (www.CapsuleCRM.com)

Det er ganske udemærket og så er det gratis for 2 brugere.

God fornøjelse.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja søg du bare på CRM excel :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilslutte mig anbefalingen om at droppe Xls med det samme, og så hop på et CRM. Dog have xls med i tankerne for det er et godt værktøj at importere/eksportere til når hvis du skifter patform.

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Sell IT Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem årene talt med utallige virksomheder, der er løbet sur i Excell. Mit råd er derfor også - start med et CRM fra starten af. Selvom du skifter senere, får du en struktur på plads, som vil gavne dig senere. Der er givet mange gode bud på gratis programmer allerede, men tjek evt. også Channel CRM der er gratis for enkeltbruger uden support. Ellers overvej SupperOffice i den lette, online udgave. Det koster lidt pr måned, men kan senere udvides med en masse funktioner - det afhænger af din strategi for de kommende år.

Har du brug for sparring omkring strukturen når du skal igang, er der sikkert mange der kan hjælpe dig, inkl. undertegnede.

Held og lykke :-)

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i årenes løb konstrueret mange systemer vedr. kundeemner og lignende - og i Excel.
Men før valg af system er det vigtigt at analysere, hvilket formål et sådan system skal have.

I nogle tilfælde modtages emner via tilsendte mails, der så automatisk oprettes i systemet. Kundeemne-filen kan kombineret med andre regneark, Access, Outlook m.v. Integrationen styres så via et menusystem udviklet i programmeringssproget VBA, som findes i Microsoft Officepakken.

Til mine egne kunder har jeg et meget enkelt Excel ark, som jeg kan sende, hvis du opgiver en mailadresse. Har forsøgt med et par adresser - men uden held.

Hvis i er interesseret i at få udviklet et system, der passer til jeres behov - så giv blot signal - for at få et tilbud.

Mvh
Peter Braagaard
www.supertekst-it.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)