Hej,
Hej hej |
Hvorfor laver du ikke selv et excel ark tilpasset dine behov ?
Hej,
Hej hej |
Hvorfor laver du ikke selv et excel ark tilpasset dine behov ? |
Hej Jeg vil også som Michal, lave et selv i excel, det er relativt let også har du styr på dine kunder. Venlig hilsen Jesper Jørgensen |
Hej Du skal bruge et CRM system fra starten!. Det er kun et spørgsmål om tid, hvornår du løber sur i at bruge et excel ark. I er meget velkommen til at kikke på det salgssystem som vi har udviklet, Clickmate CRM. Der findes en gratis version til iværksætter, som I kan bruge. Skal du have hjælp til at komme igang, så finder vi også ud af det. Det er gratis op til 100 aktive kontakter. |
Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem
Hvis jeg var dig, så ville jeg anvende et CRM system istedet for excel. Selv bruger jeg CapsuleCRM (www.CapsuleCRM.com) Det er ganske udemærket og så er det gratis for 2 brugere. God fornøjelse. |
Jeg kan kun tilslutte mig anbefalingen om at droppe Xls med det samme, og så hop på et CRM. Dog have xls med i tankerne for det er et godt værktøj at importere/eksportere til når hvis du skifter patform. |
Jeg har gennem årene talt med utallige virksomheder, der er løbet sur i Excell. Mit råd er derfor også - start med et CRM fra starten af. Selvom du skifter senere, får du en struktur på plads, som vil gavne dig senere. Der er givet mange gode bud på gratis programmer allerede, men tjek evt. også Channel CRM der er gratis for enkeltbruger uden support. Ellers overvej SupperOffice i den lette, online udgave. Det koster lidt pr måned, men kan senere udvides med en masse funktioner - det afhænger af din strategi for de kommende år. Har du brug for sparring omkring strukturen når du skal igang, er der sikkert mange der kan hjælpe dig, inkl. undertegnede. Held og lykke :-) |
Har i årenes løb konstrueret mange systemer vedr. kundeemner og lignende - og i Excel. Mvh |