Jeg har kig på et bageri på Sjælland, som har været lukket i 1½ år.
Der har tidligere været rigtig god omsætning, og bageriet har en del inventar som kan bruges til opstart.
Dog mangler der stadigvæk noget maskineri, før opstart.
Hvordan med aminokapital? Er der god chance for at finde en investor som kan være passiv investor? Jeg har udarbejdet forretningsplan, budget og alt det der skal udarbejdes i forbindelse med det.
På Amino kapital kan du se hvilke interesser investorene har, og hvad de ønsker at deltage med. Finder du det interessant, så kan du købe kontaktmuligheden til dem.
Hvis du tror på ideen og mener den er så god, må du da også være villig til selv at bringe nogle ofre, for netop at fremskaffe kapital. Hvis andre skal tro på DIN ide, er det vigtigt du også selv tør løbe en risiko. Sælg bilen eller dit 50" TV, eller what-ever du har af værdi. Så kan du vise din bank (eller andre investorer) at du mener det. Prøv at sæt sig i deres sted og overvej nøje om du selv turde løbe en sådan risiko.
Og ja jeg har været i den situation mange gange, både som iværksætter men også som investor. !!
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk