Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domæne navn synes du jeg skal vælge (AFSTEMNING)

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Han har været så venlig at give mig domænerne. de står nu i mit navn & hosting :)


Det kaldes Amino effekten ;)
Glad for du har fået dem.

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Søren.Pedersen:
Har du forhåbentligt en dårlig smag i munden nu det viser sig at han registrerede dem for at forhindre en domænehaj tog dem og gav dem endda væk til Casper. Mikjær er da for sej.

Ellers måske tænkte Mikjær sig om da han så hvilken debat denne tråd skabte? ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Har du forhåbentligt en dårlig smag i munden nu det viser sig at han registrerede dem for at forhindre en domænehaj tog dem og gav dem endda væk til Casper. Mikjær er da for sej.

Tyv er sådan et hårdt ord nu det viser sig at manden jo er en engel

Søren...NEJ, måske lidt hårdt at sige, men jeg er overbevist om at det blot er damagecontrol. Hvis det var mig, der var så flink at gå ind og registrere domænerne, fordi en der var lidt ny i det ikke havde fået det gjort, så havde jeg da straks efter registrering, lige lagt en post herinde om at nu havde han lige sikret sig domænerne på vegne af vedkommende. Men at der går så lang tid fra registreringen til at der bliver gjort opmærksom på den"gode gerning"...det lugter meget langt væk af damagecontrol.

Og ved du hvad Søren, vi kunne diskutere fra nu af og indtil en af os døde, vi ville nok aldrig blive enige :)

og btw, jeg har fået grøntsagstærte, flødekartofler, frikadeller, pandekager med is, kartoffelsalat, oksemørbrad, fiskefilet og høns i asparges idag, så det sidste jeg har - DET ER DÅRLIG SMAG I MUNDEN....for satan det smagte godt :)

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Ellers måske tænkte Mikjær sig om da han så hvilken debat denne tråd skabte?

Tror jeg der er flere der har, folk tænker sig måske en ekstra gang, da det er uhøfligt og det skaber dårligt ry om at gøre det. Men det er jo ens eget valg.
Synes ikke i skal kalde ham "tyv" da jeg ikke ejede det.
Men man kaldte også Mark Zuckerbeg tyv for at stjæle idéen med "The Facebook" .. og han kom i retssag.. ikke for at snakke om retssag eller noget som helst. Men pointen :) 

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)