Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domæne navn synes du jeg skal vælge (AFSTEMNING)

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Tjoo, har været så heldig at "Mobilstuff.dk" var ledigt, så nu har jeg fundet det helt rette og det står i mit navn :))

Glad på dine vegne... Nu ved du i hvert fald hvem der IKKE skal lave dit shop :) 

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:50

Det var godt for dig :)

Synes også det utroligt usympatisk at STJÆLE domænenavne, og det blotlægger virkelig fyrens rådne moral.

Sad selv for nogle uger siden, og skulle bruge nogle navne, og hver gang jeg kom på nogle jeg synes, så havde enten nogle reklamebureauer købt dem til deres lager eller, så var det en random udlænding, som havde købt godt op af danske domænenavne. Så ærligt talt, så synes jeg det er forbandet svineri, at hamstre domæner, i håb om at man kan videresælge dem. Det gør livet besværligt og surt, og ikke mindst dyrt, når man får en ny ide, som man måske vil arbejde lidt videre på.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
STJÆLE

Og med store bogstaver, tror du skal slå ordet op inden du beskylder en anden Amino bruger for at være en tyv.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Han er da en TYV i mine øjne, kost det hvad det vil.
Usympatisk
Umoralsk

Men igen fra min side ! Skide lige glad om det domæne eller hvad det var. Men det princippet !

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hari:
Han er da en TYV i mine øjne

Eftersom domænet ikke var ejet af nogen kan han da umuligt være en tyv, slå ordet op det andet får dig bare rapporteret til en admin.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:02

Søren.Pedersen:
Og med store bogstaver, tror du skal slå ordet op inden du beskylder en anden Amino bruger for at være en tyv.

Jeg har ikke behov for at slå ordet "stjæle" op. Men til dig personligt vil jeg skrive at næste gang du læser indlægget igennem så læs ordet "snuppe" istedet for "stjæle". Vi andre kan så fortsat læse ordet "stjæle", fordi vi mener det er det ord, som bedst beskriver hans handlinger.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Han har været så venlig at give mig domænerne. de står nu i mit navn & hosting :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:35

Casper Hostrup:
de står nu i mit navn & hosting

Så var han jo slet ikke en "tyv" og egentligt en flink fyr, du kunne jo have risikeret en tredie person havde registreret dem med et helt andet udfald. Thumbs up!

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
fordi vi mener det er det ord, som bedst beskriver hans handlinger

Har du forhåbentligt en dårlig smag i munden nu det viser sig at han registrerede dem for at forhindre en domænehaj tog dem og gav dem endda væk til Casper. Mikjær er da for sej.

Tyv er sådan et hårdt ord nu det viser sig at manden jo er en engel.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper Hostrup

Du skal bare være glad fro det der er sket okring det domæne du gik med tanker omkring, for nu har du hele to passende domæner til dit firma hvor du naturligvis laver en redirekt fra det ene til det andet, var det mig ville jeg bygge websiten på mobilstuff.dk og bruge det andet domæne som ekstra mulighed for at få link til mobilstuff.dk ... jeg er stor tilhænger af bruge så dnaske ord som mulige på et dk domæne ... det gør det en del letter for dine kunder at huske dig ... forstil dig du sad med et domæne som hed noget med tingtilddinmobilogpynt.dk ...det er total muligt at huske på .... nu har du et i mine øjne super godt navn mobilstuff.dk ... vær du kun lykkelig for dette og husk at takke pænt for den venlige gave du har fået.

jeg er selv for nogen år siden faladet i samme fælder, dog i en lidt anden vinkle, sætte en konkkurance op hvor jeg søgte et domæne navn, der kom vildt mange gode ideer, og lige det jeg så som GULDET blev så nappet 10 minutter før end så det foreslag på amino, forbandede min aftensmad den dag, for det var det jeg brugte den halve time på, ham der "stjal" domænet har en god forretning med det i dag og jeg henlage min ide, fordi lige det navn var det helt perfekte, så den fejl begår jeg aldrig igen og du har også lært af dette.

har du behov for at stikke en finger i jorden og høre hvad andre mener om et navn til en ny ide, så KØB 3 - 5 domæner du kan lide og læg dem derefter ud til afstemning, og det du så vælger af dem lægger du ind på et hotel og opsiger de øvrige domæner, eller giver dem væk, det er jo små mønt det koster at reg. et domæne, sidst jeg købte et måtte jeg af emd 40 kr og har du ik 200 til 5 domæner, så er der ingen grund til du går med drømmen om at oprette et firma.

Du kan endda også være så svine heldig at et af de 4 domæner du ikke skal bruge, lige er det perfekte for en anden som måske vil give dig 200 kr for det uden det var din plan, ved reg. den slags er ulovligt, at opkøbe domæner med henblik på vidre salg emd fortjneste, det er lige derfor der er så mange klagesager i domænenævnet. (der er efter hvordan jeg forstår de regler denne sidste sætning, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl)

Venligst

René Buch

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)