Hej Casper Hostrup
Du skal bare være glad fro det der er sket okring det domæne du gik med tanker omkring, for nu har du hele to passende domæner til dit firma hvor du naturligvis laver en redirekt fra det ene til det andet, var det mig ville jeg bygge websiten på mobilstuff.dk og bruge det andet domæne som ekstra mulighed for at få link til mobilstuff.dk ... jeg er stor tilhænger af bruge så dnaske ord som mulige på et dk domæne ... det gør det en del letter for dine kunder at huske dig ... forstil dig du sad med et domæne som hed noget med tingtilddinmobilogpynt.dk ...det er total muligt at huske på .... nu har du et i mine øjne super godt navn mobilstuff.dk ... vær du kun lykkelig for dette og husk at takke pænt for den venlige gave du har fået.
jeg er selv for nogen år siden faladet i samme fælder, dog i en lidt anden vinkle, sætte en konkkurance op hvor jeg søgte et domæne navn, der kom vildt mange gode ideer, og lige det jeg så som GULDET blev så nappet 10 minutter før end så det foreslag på amino, forbandede min aftensmad den dag, for det var det jeg brugte den halve time på, ham der "stjal" domænet har en god forretning med det i dag og jeg henlage min ide, fordi lige det navn var det helt perfekte, så den fejl begår jeg aldrig igen og du har også lært af dette.
har du behov for at stikke en finger i jorden og høre hvad andre mener om et navn til en ny ide, så KØB 3 - 5 domæner du kan lide og læg dem derefter ud til afstemning, og det du så vælger af dem lægger du ind på et hotel og opsiger de øvrige domæner, eller giver dem væk, det er jo små mønt det koster at reg. et domæne, sidst jeg købte et måtte jeg af emd 40 kr og har du ik 200 til 5 domæner, så er der ingen grund til du går med drømmen om at oprette et firma.
Du kan endda også være så svine heldig at et af de 4 domæner du ikke skal bruge, lige er det perfekte for en anden som måske vil give dig 200 kr for det uden det var din plan, ved reg. den slags er ulovligt, at opkøbe domæner med henblik på vidre salg emd fortjneste, det er lige derfor der er så mange klagesager i domænenævnet. (der er efter hvordan jeg forstår de regler denne sidste sætning, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl)