Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domæne navn synes du jeg skal vælge (AFSTEMNING)

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok ærgerligt sådan noget. Man må bare op på hesten, og finde et nyt navn. Der findes millioner af gode navne! :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Casper:
Du er altid så smart i hatten Søren at du ku undvære dit hoved.

Du sidder og "dømmer" en Amino bruger uden at kende fakta, er da dig der er lidt for smart. Du aner da ikke en pind om hvorfor Mikjaer har registreret de navne om han har set det her eller om han bare synes de er smart og tilfældigt har registreret dem.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:
Der findes millioner af gode navne!

det er nemlig det der er og undlad at lav afstemninger af dem :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad sker der lige for manden som køber drengens "domæne"
Helt seriøst !! TA DIG SAMMEN !! total dårlig stil.
mikjaer hvor gammel er man lige når man laver dette nr ?
Og så nogen her inde som siger hvorfor skriver man ikke bare om den ide man har så vil der være nogen der hjælper. Har oplevet pr gange her inde at folk bare prøver at tage røven på en anden og score pr hundrede krone. Men når det er sagt så der også en del der hjælper.
FYHA mikjaer

JA der findes mange navne Casper kan finde men det er mere princippet i det her der gør mig muggen. 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ej, come on folkens!

Så vågn da op, livet sker omkring jer, folk bliver "overhalet" dagligt, det ikke kun indenfor et simpelt dumt domæne den her slags sker.

Og det Mikjaer har gjort (hvis det var bevist) er helt OK, så længe han selv kan klare at barnet er ked af det og sur :-)
Mange folk "stjæler" domæner for næsen af andre, lev med det.


Opretter kunne selv ha taget domænerne inden at lave en sådan tanketorsk at offentliggøre dem...


My 35 cents. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold dog op med at piv. Man går heller ikke ind i en butik, og senere på dagen spørger på et offentligt forum, om hvilken af 3 ting man skal købe, og så forvente at ingen anden køber tingene mens du er væk.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

janniknp:
Hold dog op med at piv. Man går heller ikke ind i en butik, og senere på dagen spørger på et offentligt forum, om hvilken af 3 ting man skal købe, og så forvente at ingen anden køber tingene mens du er væk.
Usselt argument.
Der er sjovt nok flere af de samme ting nede i en butik, der er jo ikke flere af de samme domæner?  

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:

janniknp:
Hold dog op med at piv. Man går heller ikke ind i en butik, og senere på dagen spørger på et offentligt forum, om hvilken af 3 ting man skal købe, og så forvente at ingen anden køber tingene mens du er væk.
Usselt argument.
Der er sjovt nok flere af de samme ting nede i en butik, der er jo ikke flere af de samme domæner?  

Ikke nødvendigvis. Du kan kun bebrejde dig selv. Vær professionel og kom videre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup

Håber du finder et godt navn til domæne. og for at være ærlig syns jeg engang ikke om dem du nævnte før :)
Jeg er bare mere irriteret over den måde man bliver behandlet på.
90% af os her inde er nystartede uerfarnere iværksættere.
I stedet for at hjælpe hinden så gør vi sådan noget her.
Prøver at hjælpe med et godt navn til dig. :)
Har lidt ondt af dig og nu hvor det væk det navn så syns du sikkert det VAR endnu bedre end da du startede med det. men det var det ikke. Vi finder et andet champ.
Lad ham gutten beholde det og la det rådne op ved ham !

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hari:
Håber du finder et godt navn til domæne. og for at være ærlig syns jeg engang ikke om dem du nævnte før :)
Jeg er bare mere irriteret over den måde man bliver behandlet på.
90% af os her inde er nystartede uerfarnere iværksættere.
I stedet for at hjælpe hinden så gør vi sådan noget her.
Prøver at hjælpe med et godt navn til dig. :)
Har lidt ondt af dig og nu hvor det væk det navn så syns du sikkert det VAR endnu bedre end da du startede med det. men det var det ikke. Vi finder et andet champ.


Tjoo, har været så heldig at "Mobilstuff.dk" var ledigt, så nu har jeg fundet det helt rette og det står i mit navn :)) 

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)