Det er en restaurant med ca. 25-40 ansatte. Det er Aps selskab. Ja jeg tager det skam alvorligt at han indgiver regnskabet for sent.
Det skal tages super alvorligt, så det gør du helt korrekt. Jeg forestiller mig du får bøder fra selskabsstyrelsen og I må ha et lidt specielt regnskabsår, for ellers - må vi jo tale om 2011 regnskabet der rykkes for, og det er så meget overskredet, at selskabet i høj grad må risikere opløsning.
Er det 2011 der ikke er indsendt? (det næste udgår fra at det er så gammelt som det)
Er det rent revisorsvigt at han ikke er færdig med det, det lyder mystisk hvis det er en egentlig revisor?
Er du vidende om resultatet så du ved, at det er godt nok - at kapitalberedskabet findes (egenkapitalen er ikke bare et STORT minus)?
Hvis du har alt materiale, så videre til en anden revisor omgående idag - og ikke en rød øre til den gamle hvis det er 2011 han skulle aflevere.
Hvis du ikke har alt materiale, er det mere besværligt - du skal med anbefalet brev kræve regnskabet denne uge eller ALT materiale retur fra din revisor, OG du skal ha kontakt til selskabsstyrelsen med en redegørelse, også selv om de har ret små ører i forhold til så sent afleverede regnskaber, i alle fald når vi taler bod, men du kan måske vinde lidt tid i forhold til tvangsopløsning
vh