Så prøver vi igen, skrev et indlæg tidliger, fik ingen henvendelser. Er der virkelig ingen SEO folk der kan tage et kig på min side og komme med et tilbud for SEO,, min hjemmeside er www.as-polering.dk. vil gerne ha den optimeret, ved ikke om det jeg selv har gjort er fint nok. det skal lige siges, søger kun folk der ved hvad de har med og gøre. og ingen amatør der prøver og sælger mig pakker som er løbende. Så kort sagt søger en der kan optimere min hjemmeside, og det skal være noget der holder.
Hvis du selv har lidt tid i aftentimerne, kan det mest grundlæggende onsite seo laves ved at installere et plugin til din Wordpress side. Pluginet hedder 'Seo by Yoast' og fungerer ved at du indtaster et fokus søgeord på hver side og så får du en farve indikator om din side er optimeret godt nok.
Nogle af de grundlæggende onsite seo ting er:
Hav søgeordet i Titel, Url. Overskrift og så vil det også hjælpe lidt i meta description, da søgeordet vil blive fremhævet med fed når din sides beskrivelse vises på Google.
Hvis du selv har lidt tid i aftentimerne, kan det mest grundlæggende onsite seo laves ved at installere et plugin til din Wordpress side. Pluginet hedder 'Seo by Yoast' og fungerer ved at du indtaster et fokus søgeord på hver side og så får du en farve indikator om din side er optimeret godt nok.
Nogle af de grundlæggende onsite seo ting er:
Hav søgeordet i Titel, Url. Overskrift og så vil det også hjælpe lidt i meta description, da søgeordet vil blive fremhævet med fed når din sides beskrivelse vises på Google.
Mvh
Hvad så med alt det andet? Der er da mange flere grundlæggende ting, hvad med f.eks. interne links?
Jeg læser hans indlæg, som om at han ved lidt om SEO, og har gjort hvad han kunne. Og nu ønsker han at få tjekket det igennem, og eventuelt få optimeret det der mangler.
Det er jo ingen hemmelighed hvem der tilbyder SEO herinde, har du skrevet til dem? De fleste giver dig vidst meget gerne et tilbud, hvis du henvender dig til dem igennem deres hjemmeside.
Du har fuldstændig ret Derfor skrev jeg også "Nogle af de grundlæggende onsite seo ting er..."
At kontrollere at søgeordet er indsat i titel, overskrift, url mv. er bare en hurtig quickfix/analyse hvor man let kan se/lave lidt onsite seo-analyse for den med mindre erfaring og dem med lidt mere.
Bagefter kan man så gå dybere ned og kigge på intern linkstruktur.