Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søger projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Go'aften!

I stik den modsatte retning fra de folk som søger udvikler, søger jeg en eller flere som har ideen og de salgs baserede kompetencer, men mangler programmøren til at bygge det. Jeg søger et projekt som har en klar forretnings plan, og et projekt hvor jeg selv kan se potentialet.

Med hensyn til betaling for udvikling, er jeg ikke interesseret i afregning direkte, men med delt ejerskab og en højere procent af indtjening når projektet tjener penge, dette dog kun indtil udviklings timerne er dækket ind. Det vil sige at jeg udvikler projektet, og hvis vi ikke tjener penge har min arbejdsløn været gratis. Forhandling kan ske senere i forløbet.

Om mig?

Jeg har arbejdet med udvikling igennem de sidste 12 år, og arbejder i dag primært med ASP.net, iOS applikationer samt Windows Phone 7. Jeg er certificeret MSSQL konsulent, og har daglig drift på et stort SQL miljø ( 400 databaser ), med dertil hørende SQL udviklings opgaver samt database design. 

Ønsker du mere information omkring mig eller kode referencer, kan vi tage den i PM, sammen med din projekt beskrivelse.

Opdatering: 
Jeg er ikke interesseret i PHP projekter af nogen art. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kenney :)

Fantastisk indlæg :)

Hvordan har du det med PHP og AJAX?
Ville lige spørge inden jeg begyndte at skrive at for meget :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg er ikke interesseret i PHP projekter, desværre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)