fair nok hvis det er derfor ;-) |
e-bil.dk:fair nok hvis det er derfor ;-)
Jeg forstår ikke at du kan tro andet, han skriver med sit navn og firma identitet, det ville da være pænt dumt når det nu ikke er tilladt.
fair nok hvis det er derfor ;-) |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
Jeg forstår ikke at du kan tro andet, han skriver med sit navn og firma identitet, det ville da være pænt dumt når det nu ikke er tilladt. |
Nej det er det nu ikke:) Vi sælger brugte telefoner som brugte telefoner. |
Det er da lovligt at sælge en brugt vare som ny, det gør bla. elgiganten, tit er varen kommet retur og står som ny og kan derfor sælges igen som ny. |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
giver lige indlægget en chance mere:) |
Jeg ved ikke hvordan det er med Android-telefoner, men iPhones har en krypterings-nøgle liggende på telefonen, og når man så benytter sig af "Slet alt indhold" funktionen, bliver denne nøgle slettet og en ny oprettet. Derved vil alt tidligere data være ulæseligt, da man ikke længere kan dekryptere det (pga. den manglende nøgle). Der er ikke andet at gøre, end manuelt slette alt indhold på telefonerne. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Ja det er i hvert fald godt at vide for så kræver det jo ikke andet end det jeg plejer at gøre.
Nu er jeg ikke helt med Hvis jeg sletter ting manuelt bliver de vel netop ikke slettet ordentligt? |
Det jeg mente var, at i manuelt er nødt til at gå ind på hver telefon og trykke på "Gendan til fabriksindstillinger" eller lignende knap. Husk, at hvis der er hukommelseskort i telefonerne, skal de også formateres. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Nå sådan. Og det gør vi bestemt også gerne. Det er dejligt nemt. Så med Iphones skulle det som sagt være fint. Men så er der jo bare lige spørgsmålet om hvorvidt en Android egentlig bliver slettet ordentligt. |