I øvrigt mht. Trustpilot anmeldelserne for det pågældende firma så lugter de langt væk af konstruerede anmeldelser eller vennetjenester. Det er meget sjældent kunder udtrykker sig i de vendinger og på den måde som man ser her, og ydermere er der atypisk underskrevet med firmanavn osv. ved flere af dem, meget usædvanligt. Til gengæld ser alle de negative anmeldelser i mine øjne meget troværdige ud
Jeps, jeg tror også jeg er blevet snørret... men det vil tiden jo vise, - når jeg en dag får lejlighed til at skifte til de nye tonerkasetter jeg indkøbte for nu 2mdr siden.
I øvrigt mht. Trustpilot anmeldelserne for det pågældende firma så lugter de langt væk af konstruerede anmeldelser eller vennetjenester. Det er meget sjældent kunder udtrykker sig i de vendinger og på den måde som man ser her, og ydermere er der atypisk underskrevet med firmanavn osv. ved flere af dem, meget usædvanligt. Til gengæld ser alle de negative anmeldelser i mine øjne meget troværdige ud
Ja det er faktisk ret sjov at anmelderne enten har givet 1 stjerne eller 5 stjerner
Gad vide om navnet er valgt så det det minder om "Trust" der sælger alt muligt computertilbør.
Jeg synes for resten at jeg kan huske at Kontant (el. lign. program) havde fat i et af disse firmaer. De gjorde sig den umage at printe den samme side igen og igen med henholdsvis originalpatronerne og dem som skulle vare dobbelt så længe. Gæt hvilke patroner som kun holdt halvt så længe. Konklusionen var at man skulle holde sig langt væk fra disse firmaer og deres patroner.