Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netbutik.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Super fedt design, jeg syntes den rammer ret godt.

Dog syntes jeg dog at slideren har en del tid om at loade?

Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Nemfoder.dk Skrevet kl. 15:09

Ja vi fik hjælp med designet på siden :) Kan du fortælle mig hvad favicon er ?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:10
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 15:34

Hej Eva

Jeres opstilling af fragtpriser er forvirrende og medfører også uheldig formuleringer - eksempelvis,

"Varer der vejer 20 kg og over leveres fragtfrit ved køb over 2000 kr.
Ved køb af mindre beløb påregnes der fragt på 250 kr."

...jeg forstår det som, at fragten er 250 kr. normalvis, men der er mulighed for sparefragten ved køb af mere end 2.000 kr.

Jeg har måtte læse dem igennem en ekstra gang for helt at forstå strukturen og kan se at der er "fire typer" af fragtpriser. I kunne passende opstille dem med egen overskrift og heri forklare hvordan og hvorledes, da kunden derved kan vælge den overskrift som passer til vedkommende og finde fragtpriserne. En opdelingen kunne være,

- Levering til privatadresse med PostDanmark
- Med omdeling
- Uden omdeling (synes ikke "Dit lokale posthus" giver mening, for det kan også ske at pakken leveres via Døgnpost) 

- Levering til erhvervsadresser

- Levering af forsendelser over 20 kg (faktisk levere Post Danmark til og med 20 kg. Derfor, drop formuleringen "Varer der vejer 20 kg og over" og i stedet blot skrive "Varer der vejer over 20 kg.")

I kan evt. opstille det grafisk.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

syntes det er en flot side.

Syntes dog i skulle tilføje hvad man sparer ved stor køb, kan jo se der er stor forskel i prisen om man køber 1 sæk eller 42. skriv du sparer 1000kr feks vedkøb af 42 sække. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg syntes det er en meget flot hjemmeside i har fået lavet, at lave et backlink i jeres "slogan" har jeg ikke set før [;-)]

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:06

Ville tilmelde den til Partnerads.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 16:46

Generelt en pæn side, dejlig nem at navigere, og man får et hurtigt overblik.
Skal man kigge lidt kritisk på det, synes jeg det er irrelevant at vise en tom indkøbskurv på forsiden. Den har egentlig ikke nogen betydning for nye brugere og besøgende.

Jeg synes drop-down menuen har en lidt for lang responstid, og derfor kan man være tilbøjelig til at klikke på hovedkategorierne, Hund, Kat m.fl. Enten gør responstiden hurtigere, eller opret hovedkategorierne. Søgeboksen, burde være tilgængelig på alle sider - ellers skal jeg klikke rundt på en kategori. Det er spild af tid, hvis jeg allerede ved hvad jeg skal have. :o)

Du kunne godt være fræk ved at, i søgeboksen, skrive "Kan vi hjælpe? Søg efter din vare her." På søgeresultatsiden skriver du så en tekst og opfordrer den besøgende til at ringe, hvis kunden ikke har fundet den ønskede vare.

Produktbeskrivelserne synes jeg er tarvelig at lægge ind i en boks med scrollbar. Dvs. at kunden ikke ser alle features på en produkt. Ikonet ved "tilføj" bør ændres til en indkøbskurv/vogn. Så giver knappen mere mening.

På kontaktsiden er der problemer med at vise "mini"-indkøbskurven korrekt.

Ved kassen, kan du med fordel fjerne menupunkterne, og andre muligheder for at "flygte" fra betalingen. Jo mindre der distraherer, des større chance for salg. :o)

Generelt mellem de "håndskrevne" sider, er der stor variation i udseende. Dette bør nok rettes lidt ind.

I footeren under punktet "produkter". Producenternes navne bør være klikbare.

Vedr. farvevalg, så får man ikke en fornemmelse af at du sælger produkter der er gode for mine kæledyr. Der mangler denne "energi" for at din butik vil gøre noget godt for mine kæledyr. Ligeledes mangler fornemmelsen af at når jeg handler hos dig, ved jeg at mine dyr er i gode hænder.

Håber det er noget der kan bruges. :o)

Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Nemfoder.dk Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for jeres input. Vi kan godt se at der er nogle ting der skal justeres lidt. Vi er meget taknemmelig for at i her på Amino bruger jeres tid på at hjælpe os med at forbedre vores webshop. Vi vil gå i fuld gang i morgen med at rette op på de ting som i har påpeget.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:00

Flot hjemmeside. Den skal I nok få succes med hvis den markedsføres rigtigt.

elind:
vi starter på SEO og google adwords i morgen

Måske kan I bruge noget fra min side vedrørende AdWords. Det er en lille start-guide: AdWords gør-det-selv 

Den bliver opdateret løbend

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)