Vi ønsker at sælge denne webshop, da vi har mere forkus på andre forrettninger.
Færdig udviklet webshop med fokus på bærbar reservedele. (Produkt-Guiden.dk) Vores kunder benytter vores Produkt-Guide og finder nemt de dele som passer til deres model.
Stor mulighed for at vidreudvikle til større kunde salg.
Siden opdateres 2 gange dagligt via en tilsendt prisfil fra leverandør. Overfør / send ordre til leverandør med ét klik.
Følger med: Komplet dropshipping webshop. Magento platform med alt. 2 gange daglig import via prisfil fra leverandør. XML ordrebehandling (send ordren til leverandør med ét klik). Over 280.000 produkter (opdateres automatisk)
Facebook side med 70 likes. 2 Domænenavne (Produktguiden.dk) (Produkt-guiden.dk) Leverandør aftale Blog (1500 besøgendepr. mdr.) 81 registrerede kunder (Muligt at bestille som gæst) 65 Tilmeldte Nyhedsbrevsabonnenter. 200 gennemførte ordre (år 2012). 2000-2500 besøgende pr. mdr. på shoppen. Webshop design, opsætning, plugins, mv. 120.000 kr. i omsætning inkl. moms. (år 2012). GooglePagerank 3 (Webshop) Google Pagerank 1 (Blog)
Følger ikke med. ApSselskab. Hosting af platform / webshop. (Kan muligvis forhandles med).
Der er mange webshops til salg for tiden, samtidig kan det være svært at prisfastsætte noget udfra de oplysninger du kommer med. Hvad er din egen prisidé eller udgangspunkt for forhandling ?
Tak for svaret, som du selv skriver er det rigtig svært at prisfastsætte. Så jeg ville gerne hvis folk som er intresseret vil komme med et realistisk bud.
Koster siden noget nævneværdigt, eller symbolsk pris ?
Import af prisfil - er det sat op til automatisk kørsel ?
Jeg mener at kende leverandøren af disse varer, - og undrer mig over at der kan køres dropshipping på billige varer - jeg mener nemlig der er et stort minimumsordregebyr, - er det noget I har forhandlet væk for Jeres selskab eller hvordan?
Server / Hosting. Serveren kan følge med i en handel, hvor der er opsat Windows Web Server + exchange 2010 til mail. (Så er det bare at sætte den op hjemme, og dermed ingen udgifter til hosting).
Vores nuværende udgifter. Epay og Nets/Teller aftale.