Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en spammer - i det mindste ifølge Gmail :(

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg betalte for at have min mail hostet hos Google, brugte jeg Googles servere, og alt trafik vedrørende mail blev sendt videre til Google via DNS records. Dengang havde mail og one.com ikke noget med hinanden at gøre. Efter jeg har flyttet min mail tilbage, foregår ALT hos one.com. Det faktum at mine mals bliver fanget i spamfilteret er uændret. Jeg ved ikke om det gjorde det mere klart?

Tilmeldt 15. Feb 13
Skrevet kl. 18:57

Søren.Pedersen:

Jesper Hansen:
(stort set et tryk på en knap)

Er nemt nok hvis du bruger en mail server som udgående mail server. I spørgerens situation er det nok sandsynligt at han benytter flere servere og så skal der lige mere til end at trykke en knap.

Min udgående mailserver er send.one.com som den eneste. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:58

Jespam:
Jeg ved ikke om det gjorde det mere klart?

Det vil sige at din webserver brugte google's servere som SMTP servere og du sendte ikke via f.eks mail() fra dit website ?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:59

Jespam:
Min udgående mailserver er send.one.com som den eneste. 

så prøv om du kan lave en SPF record, muligt det hjælper, tror dog stadigt at send.one.com har et "dårligt ry" hos google, kan tage fejl dog.

Tilmeldt 15. Feb 13
Skrevet kl. 19:05

Søren.Pedersen:

Jespam:
Jeg ved ikke om det gjorde det mere klart?

Det vil sige at din webserver brugte google's servere som SMTP servere og du sendte ikke via f.eks mail() fra dit website ?

oh... jo... via en php mailer.

Det letteste er nok bare at købe tig til en "ren" smtp server hvor SPF osv. er sat op, eller?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 19:09

Jespam:
oh... jo... via en php mailer.

Og hvis denne bruger en one.com webserver sender den sandsynligvis fra one.coms SMTP også selvom "alt din mail var hos google".

Bruger ikke one.com så kan ikke rigtigt hjælpe dig andet end at du skal få lavet en SPF på dit domænenavn, sikkert noget one.com kan hjælpe dig med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Hej Jesper

Det hurtige svar er nok, at du bør finde dig et firma, der har forstand på at udsende mails i firma regi. Der er rigtigt mange faktorer, der spiller ind på en mail leverance. 

Når det er sagt, så er du velkommen til at sende en mail til info (at) pauseapps.com, så skal jeg gerne kigge lidt på, hvor det går galt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Hej igen

Så fik jeg kigget lidt på den mail, du sender ud via formularen.

Uden at grave synderligt dybt i det, kan jeg se, at du deler din afsender IP med 3.500 andre mail udsendende hjemmesider. Hvilket er helt normalt, for hosting i den billige ende, men som i dit tilfælde, går det også tit ud over evnen til at levere mails.

Der er mange mails sendt afsted fra den IP, som du så lider under.. Det er primært folk, der har markeret mails fra den IP som spam, der gør udslaget.

Så mit første råd (find et firma, der beskæftiger sig med den slags) gælder stadig. Hvis du skal bruge en SMTP server, kommer jeg gerne med et tilbud ;)

Tilmeldt 15. Feb 13
Skrevet kl. 19:40

Nick:

Hvis du skal bruge en SMTP server, kommer jeg gerne med et tilbud ;)

Du har min mailadresse ;)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:43

Vi har fået flere kunder fra billig-hostudbyderne.

Deres SMTP servere har et MEGET blandet renomme - det kan du teste med flere forskellige værktøjer.

Et godt udgangspunkt er, at de IP'er du sender fra skal have en SenderScore på over 90 - eller er udbyderen for dårlig.

Vi har også et SMTP produkt, men tror det vil være for dyrt til din anvendelse.

Kim

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)