Da jeg betalte for at have min mail hostet hos Google, brugte jeg Googles servere, og alt trafik vedrørende mail blev sendt videre til Google via DNS records. Dengang havde mail og one.com ikke noget med hinanden at gøre. Efter jeg har flyttet min mail tilbage, foregår ALT hos one.com. Det faktum at mine mals bliver fanget i spamfilteret er uændret. Jeg ved ikke om det gjorde det mere klart?
Er nemt nok hvis du bruger en mail server som udgående mail server. I spørgerens situation er det nok sandsynligt at han benytter flere servere og så skal der lige mere til end at trykke en knap.
Min udgående mailserver er send.one.com som den eneste.
Det hurtige svar er nok, at du bør finde dig et firma, der har forstand på at udsende mails i firma regi. Der er rigtigt mange faktorer, der spiller ind på en mail leverance.
Når det er sagt, så er du velkommen til at sende en mail til info (at) pauseapps.com, så skal jeg gerne kigge lidt på, hvor det går galt.
Så fik jeg kigget lidt på den mail, du sender ud via formularen.
Uden at grave synderligt dybt i det, kan jeg se, at du deler din afsender IP med 3.500 andre mail udsendende hjemmesider. Hvilket er helt normalt, for hosting i den billige ende, men som i dit tilfælde, går det også tit ud over evnen til at levere mails.
Der er mange mails sendt afsted fra den IP, som du så lider under.. Det er primært folk, der har markeret mails fra den IP som spam, der gør udslaget.
Så mit første råd (find et firma, der beskæftiger sig med den slags) gælder stadig. Hvis du skal bruge en SMTP server, kommer jeg gerne med et tilbud ;)