Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en spammer - i det mindste ifølge Gmail :(

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:
Du kan formentlig få noget ud af at sætte SPF op på dit domæne

Jeg har kigget på det, men det er ikke lige til at finde ud af. Selv da min mail var hostet hos Google, røg de i googles mailfilter. Er der en overskuelig guide et eller andet sted? I sin tid lykkedes det mig at få indstillet MX Records osv. til googles servere i første forsøg, så det burde kunne lade sig gøre.

Selv mails sendt fra mig selv, til mig selv - alt på googles servere - gik i spamfilteret. Så er det sgu ikke let. Google burde vel have tillid til sig selv.

Mit domæne er hostet hos one.com hvis det gør nogen forskel. Så vidt jeg kan se skal man tilføje en text record, men med mindre den hedder noget andet i Ones administratorpanel, er det ikke umiddelbart en mulighed jeg har. Kun MX, CNAME og en mere. 

Alternativt flytter jeg gerne min mail til et sted hvor det kan lade sig gøre at sætte op - helst uden den store diplomuddannelse.

Tilmeldt 15. Feb 13
Skrevet kl. 17:26

Linket skal selvfølgelig ordnes, og jeg prøver også telefunnummeret.

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 17:31

Mit bud ville umiddelbart være at du opretter en side i din webeditor. hvis du har mere eller mindre ubegrænset plads kan du jo lave en side lige så hurtigt som du kan skrive en mail og så smid en mail afsted til modtageren med en stor fed knap i midten:

Kære Erna

Tak for din henvendelse, jeg har regnet på en rigtig god løsning.

Klik venligst på knappen nedenfor

[ Stor fed knap]

Med venlig hilsen

Tryllehans ;-)

Når der så er gået 30 dage og festen er overstået så sletter du siden eller ændre teksten og sender linket til den næste der henvender sig (med en ny tekst og tilbud selvfølgelig..)

Best

Anders

Tilmeldt 15. Feb 13
Skrevet kl. 18:04

Nu er jeg forvirret...

Jeg har lavet 5-6 Gmailkonti i dag, for at teste. I nat lavede jeg også en, og der gik min mail i filteret. I dag er der ingen der bliver fanget, og mailen har samme indhold. Nu kan man da slet ikke regne med noget.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:24

Jespam:
Mit domæne er hostet hos one.com hvis det gør nogen forskel.

Kan det godt, one.com har mange kunder som benytter samme system. Man kunne forestille sig at visse af disse faktisk sendte spam ud = den server de/du bruger har en dårlig rating = større risiko for afvisning.

Tilmeldt 15. Feb 13
Skrevet kl. 18:28

Søren.Pedersen:

Jespam:
Mit domæne er hostet hos one.com hvis det gør nogen forskel.

Kan det godt, one.com har mange kunder som benytter samme system. Man kunne forestille sig at visse af disse faktisk sendte spam ud = den server de/du bruger har en dårlig rating = større risiko for afvisning.

På den anden side skete det også, da mailen var hostet hos Google, så...?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:32

Jespam:
da mailen var hostet hos Google, så...?

Ja det er selvfølgelig en anden sag, umuligt at sige

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:48

Jespam:
På den anden side skete det også, da mailen var hostet hos Google, så...?

Sov lige i timen der. At dit domænenavns mail var/er hostet hos Google forandrer ikke det faktum at din mail kommer fra en one.com server, dvs din afsender server er slet ikke googles og det kan jo gøre problemet endnu værre.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:49

Jeg havde samme problem med afsendelse af mails fra mit domæne via UnoEuros mail-server.

Men de har en meget enkel måde at sætte SPF records op (stort set et tryk på en knap) siden da har jeg ikke haft problemer overhovedet.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 18:52

Jesper Hansen:
(stort set et tryk på en knap)

Er nemt nok hvis du bruger en mail server som udgående mail server. I spørgerens situation er det nok sandsynligt at han benytter flere servere og så skal der lige mere til end at trykke en knap.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)