Hej tak for lydbrevet - Jeg tror du mener, at man kan svare, men det kan man ikke. Når man klikker på et spørgsmål der ligger i katagorien SPØRG thorborg - så får man direkte en skærm om, at man ikke har ret til at svare i den katagori.
Det er der hele problemet ligger. Det er lysende fint hvis du svarer også på video eller hvordan du vil. Problemet ligger i, at man får den skærm med at man IKKE har adgang.
Hvorfor skal vi se spørgsmålet hvis det i princippet er noget til din indbakke og ikke noget vi kan gøre noget ved overhovedet? Vi sidder og løser et større indlæg og tænker måske over et svar, og trykker så SVAR og PLOP - du har ikke rettigheder i denne kategori.
Ideen med at du svarer via video er sjov, (og jeg kunne høre jeg må ha skrevet et eller andet med at du burde skamme dig - det har jeg ikke lige selv genlæst, men det lyder da tosset af mig at bruge sådan et ord
) - men hvorfor skal vi overhovedet kende de spørgsmål der kommer til dig personligt når vi ikke kan agere?
Du kunne da bare få dem personligt, og så NÅR du svarer, så kunne de komme til at ligge til alle?
Det er de der tråde som hører til i en kategori som vi ikke må svare på jeg synes burde tages væk og ikke spilde vores tid. Jeg synes det er surt, ex at læse om en der har fået sin første ordre fra udlandet og vil høre hvordan han agerer for at sikre sig, og IKKE kunne hjælpe.
Han skal jo se at sende bekræftelse og skal jo bl.a. har sikret sin betaling o.l. - og så ligger hans spørgsmål der i din indbakke, og manden får måske svar, måske om en uge, eller måske aldrig, og hele sagen er jo kørt videre med kunde der er fløjet eller ja til betingelser som ikke var smarte overfor en ny udenlandsk kunde.
Så sidder man der med en lidt flov smag i munden - ville ha prøvet med lidt råd - men NIX - Du har ikke adgang.
Hold de tråde i din personlige indbakke indtil du svarer, eller åben dem for svar også fra andre?
Og så god ferie i USA - forhåbentlig i lidt bedre vejr end vi har her (tåge og + 1 og våde hundefødder ind på tæpppet)
vh