Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg svarer kategori irriterer lidt : men løst

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie...

Det er jo netop hele pointen.....Thorsborg har stor værdi for dette medie, derfor bruges han til at markedsføre det.....

Han kan jo se hvor mange brugere der er herinde og mon ikke de har analyseret på hvor mange der rent faktisk læser hans svar ??

Tror du ikke at det kan være at der er rigtig mange brugere som sidder og søger på hans forskellige svar - de svar bliver ikke mulige for at ham at besvarer hvis du eller andre allerede har svaret på dem "uanset hvad spørgsmålet er"

Forstår du min pointe ??....Flere får en profil herinde fordi det vist nok er ham der "thorsborg" der har det osv. Derfor synes brugerne at det er fedt når han svarer på spørgsmål, hvad tænker han, hvad ville han gøre osv osv osv.......Det kan jo være at Amino rent faktisk kan se at der er en efterspørgsel på netop dette...derfor den tråd....det kan være der er 2000 mennesker der synes det er sjovt at følge den tråd for hvad svarer Martin.....når han engang har tid.....

Jeg vil da også hellere høre Donald Trumph eller Bill Gates udtale sig om at starte virksomhed, end jeg ville spørge en revisor som rent teknisk allerede ved mere....Det er bare guf, det er spændende, inspirerende og hvad ved jeg...

Amino er ikke bare faglig snak, det er meget mere og jeg tror faktisk Martin giver brugerne det som de vil have og mere til, det er jo lykkes ret godt indtil videre.......

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person
Kære venner

Det er en fejl at Plus'er ikke kan svare i debatten. Det kunne man da jeg lavede kategorien, men det er ændret. Hvorfor ved jeg ikke. Det er nu rettet.

Jeg forsøger på ingen måde at være overguru og nej jeg kan og vil ikke svare på alt.
Men mange Plus'er har ønsket en brevkasse hvor man kunne stille mig spørgsmål og for at komme igang let, har jeg brugt debatten som platform. Det markedsfører også Plus og det har vi brug for.

Jeg er lidt forundret over de mange stærke følelser det har fremkaldt og håber at mit lydsvar og dette indlæg forklarer sagerne.

Nå er på ferie og vil nu bruge resten af dagen på at kramme min dejlige konen:-)

De bedste hilsner

Martin
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Maler:

Han kan jo se hvor mange brugere der er herinde og mon ikke de har analyseret på hvor mange der rent faktisk læser hans svar ??

Tror du ikke at det kan være at der er rigtig mange brugere som sidder og søger på hans forskellige svar - de svar bliver ikke mulige for at ham at besvarer hvis du eller andre allerede har svaret på dem "uanset hvad spørgsmålet er"

Jo det kan jeg da sagens se. Nu har Martin jo svaret at det var en fejl andre ikke kunne svare, men jeg kan sagtens se, at det bliver udvandet med Martins svar hvis 4 andre har svaret inden også - Det er derfor mit forslag bare var, at lade spørgmålene ligge i Martins personlige indbox usynlige for os andre så vi ikke brugte tid på dem, indtil han svarede og så kunne andre derefter måske kommentere.

Løsningen vælger Amino og Martin, jeg pegede bare på problemet og gjorde det måske for firkantet - undskyld i så fald for detSmile for jeg er helt enig i, at mange vil høre Martins svar.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Martin Thorborg:
Kære venner

Det er en fejl at Plus'er ikke kan svare i debatten. Det kunne man da jeg lavede kategorien, men det er ændret. Hvorfor ved jeg ikke. Det er nu rettet.

Jeg forsøger på ingen måde at være overguru og nej jeg kan og vil ikke svare på alt.
Men mange Plus'er har ønsket en brevkasse hvor man kunne stille mig spørgsmål og for at komme igang let, har jeg brugt debatten som platform. Det markedsfører også Plus og det har vi brug for.

Jeg er lidt forundret over de mange stærke følelser det har fremkaldt og håber at mit lydsvar og dette indlæg forklarer sagerne.

Nå er på ferie og vil nu bruge resten af dagen på at kramme min dejlige konen:-)

De bedste hilsner

Martin

Kan du ha dig en velfortjent ferie. 

Mvh.

Jesper

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

@tænkstort - You made my day. Ikke blot med dit alias navn - men også dit indlæg. Det er en fornøjelse at læse den indsigt og forståelse du har for andre. Håber du en dag får mulighed for at ændre dit alias til: "Nu har jeg også ... udrettet noget stort" Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lås tråden for pokker - lås tråden .....  !

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Michael R. Gertz:

Det er jo lidt samme problem der er med at vi også får vist "De seje tøser" og "De unge helte"


Personligt går jeg ikke ind under nogle af kategorierne men får dem stadig vist på forsiden, jeg kan så gar gå ind og se enmerne i kategorierne, men jeg kan ikke se indholdet af enmerne, det syntes jeg personligt er trættende, for selv om det er piger eller unge mennesker, kunne de sådan set godt have noget interessant at sige ;)



(jeg hentyder ikke til at de ikke har noget byde på normalt.)



Forstår dig godt. Har samme problem med "De seje tøser". Jeg synes ikke at man skal åbne op for katagorierne, da vi unge (jeg går under "de unge helte") gerne vil have et sted at kunne diskutere nogle måske lidt dumme spørgsmål som i "gamle" ( ;) ) måske vil blive irriteret over og måske ødelægge den måske klogere debat for jer. Vi er trods alt unge og i er ældre, med mere livs erfaring.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:
Har samme problem med "De seje tøser". Jeg synes ikke at man skal åbne op for katagorierne, da vi unge (jeg går under "de unge helte") gerne vil have et sted at kunne diskutere nogle måske lidt dumme spørgsmål som i "gamle" ( ;) ) måske vil blive irriteret over og måske ødelægge den måske klogere debat for jer. Vi er trods alt unge og i er ældre, med mere livs erfaring.

Jamen jo da for pokker dui har da helt ret - men i 2013 moderne tider, så kunne man få forum til kun at vise de indlæg man kan svare på

Hvis man er for gammel til at svare - så skal man ikke se spørgsmålet, hvis man ikke er en sej tøs skal man ikke se spørgsmålet helst som hvis man ikke hedder Martin Thorborg skal det være skjult hvis ikke man kan svare

Jeg er helt fint med på at unge og tøser og Martin og hvem som helst skal ha ting helt for sig selv, men synes det er spild af tid at måske 96% andre skal sidde og åbne et indlæg de kan tænke over men ikke svare på

I 2013 IT må det være muligt at målrette, så de der kan svare er de eneste der ser det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

I 2013 IT må det være muligt at målrette, så de der kan svare er de eneste der ser det

Wink

@ Cookie

” Thorborg svarer kategori irriterer lidt :) (nej meget)”

Nå John du får nok løst dit problem, ?? så du kan ændre overskriften og gå løs på andre tråde

Eller frustationerne er der måske stadig ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kære John

Jeg synes, at vi alle sammen skal finde de mere positive toner frem og glæde os over Amino og hvad Martin hver dag yder til os - helt gratis.

Når der så er noget, der kan gøres bedre, hjælper det på vores energi, at det bliver fremført som en positiv og konstruktiv kritik.

Ingen behøver at føle sig bedre end andre - eller have mindreværdsfølelser. Vi er medlemmer af Amino for at hjælpe hinanden. Det gøres bedst i en positiv ånd. Vær glad og smil, når du skriver. Det mærkes helt ud til den fjerneste Amino.

Rigtig god weekend til jer alle
Side 4 ud af 6 (54 indlæg)