Har samme problem med "De seje tøser". Jeg synes ikke at man skal åbne op for katagorierne, da vi unge (jeg går under "de unge helte") gerne vil have et sted at kunne diskutere nogle måske lidt dumme spørgsmål som i "gamle" ( ;) ) måske vil blive irriteret over og måske ødelægge den måske klogere debat for jer. Vi er trods alt unge og i er ældre, med mere livs erfaring.
Jamen jo da for pokker dui har da helt ret - men i 2013 moderne tider, så kunne man få forum til kun at vise de indlæg man kan svare på
Hvis man er for gammel til at svare - så skal man ikke se spørgsmålet, hvis man ikke er en sej tøs skal man ikke se spørgsmålet helst som hvis man ikke hedder Martin Thorborg skal det være skjult hvis ikke man kan svare
Jeg er helt fint med på at unge og tøser og Martin og hvem som helst skal ha ting helt for sig selv, men synes det er spild af tid at måske 96% andre skal sidde og åbne et indlæg de kan tænke over men ikke svare på
I 2013 IT må det være muligt at målrette, så de der kan svare er de eneste der ser det