Og så "nøjes" med at kopiere indholdet ind i sin prestashop, og rette denne tekst m.m. lidt til. F.eks. ved at fjerne "Udskriv dataark" og "Send dataark" osv?
Eller er man tvunget til at bruge deres færdige links som URL, HTML og XML ?
har forsøgt og synes ikke præcist jeg kan finde noget.
Og vil kopiere indhold ind i stedet for at bruge deres url i tilfælde af de en dag lukker og slukker. Så forsvinder alt ens tekst jo. Og man kan så også selv rette lidt her og der.
Men vil lige have det på plads om man må inden jeg laver et større arbejde med at rette produktbeskrivelser til
Jeg benyttede dem selv tilbage i 2007-9 med en open-icecat konto. Jeg hentede img og tekster ned til min sql automatisk og viste dem derfra (altså kopierede dem)
Jeg tror ikke de lukker og slukker foreløbig. Det er kun gået frem for dem siden de åbnede.
Hvis jeg var dig, oprettede jeg bare en gratis konto, og satte igang! :)
Jeg ville rigtig gerne have, om nogen viste, om jeg måtte kopiere direkte fra siden uden om deres egne links. Da nogle sider ikke er oversat til dansk. Og vil gerne have dansk på siden.
Denne side har jeg kopieret, og ændret sprog og andre småting.
Mon det er lovligt nok (gider jo ikke få noget ballade) ?
Nå det endte med jeg skrev til noreply@icecat.biz og forhørte mig om jeg måtte gøre som i ovenstående. Og fik en tilbagemelding på at det måtte jeg gerne. Så nu er det løst.