Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24 timer - Blücher vs. Timm

Side 5 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils: Det hemmelige projekt ryger ud til testpiloterne her indenfor de næste dage. Sygdom og en defekt bærbar har forsinket det hele en uges tid.

Todo: Ja, Halfdan har brugt lidt under 22 timer på primært at bygge trvl op. Det er både blevet til både artikler og videoer til sitet, hvorfor at der ligger meget mere i det, end blot "en masse søgemaskinevenlige tekster". Som Christoffer ganske rigtigt siger, er fremgangsmåden (affiliate) hyppigt benyttet af mange websiteejere. Hvis du vil se mere om affiliate, kan du passende kigge forbi http://affiliatedm.dk som er en affiliatekonkurrence, hvor Halfdan både deltager med et affiliate site og står for alt det praktiske mht. konkurrence. Undertegnede derimod har ikke brugt et eneste minut på affiliate marketing under dette lille event - jeg har arbejdet på et helt andet projekt :)

John: Ja, hvem skulle have troet det :)

Holger: Alle tre varer :)

- Emil

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt at følge jer, og det minder mig om engang jeg mødtes med en kammerat til kode-weekender med jævne mellemrum. Det er noget sjovere at sidde et par stykker sammen, end alene.

Hilsen Carsten

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Får vi en evaluering når i er færdige her ved 10 tiden? :)

Det kunne være sjovt at se hvor meget i egentligt har fået lavet.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Todo Consulting Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Men konceptet er at indholdet udvikles helt sikkert specifikt til nogle kampagner som annoncører udbyder i øjeblikket? Når indholdet er skrevet/produceret, ansøges der så hos annoncørerne, og i bliver så godkendt eller afvist?

Kan Google mig til at det er meget udbredt, men detaljerne i udførelsen fik jeg ikke lige fat i. Udover selvfølgelig traditionelle affiliate kampagner, hvor folk får reklamer på et eksisterende website.
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du aldrig hørt om affiliate marketing?

Læs mere om vægtløftning, og find vægtløftningssko på NC Sport.

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Todo Consulting Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke udover hvad jeg lige nu har kunne Google mig til. Det ligger så også meget langt fra mit forretningsområde, så heller ikke det store incitament til at lære det tidligere. Tråden her gjorde mig dog lidt nysgerrig, fordi det bliver udført på et døgn.

Jeg har stadig ikke helt forstået om affiliate siderne produceres til en specifik kampagne, eller de prøver at ramme en kategori, der ofte dukker nye kampagner op i?
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er Halfdan Timm's site vel sådan overordnet set et "rejsesite". Hvis du kigger på aff. områder indenfor rejser, så er området stort.. Og det er nok også med stor konkurrence Smile1

At satse på at lave penge så hurtigt(24 timer) på trods af arbejdsmængden i første periode er jo om ikke andet måske lidt optimistisk Wink

Så grundlægges basen i sitet med en masse associerede sproglige "rejse-udtryk" og hvad der er vigtigt når man rejser.

Laver han basen, så er det nemmere at lægge kampagner ind der matcher nye rejse associerede aff. kampagner.

Det er sådan jeg ser tilgangsmetoden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er jeg den eneste der havde forventet en Harlem Shake i det livestream? :)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person
Side 5 ud af 6 (57 indlæg)