Jeg har fundet et super domæne, som jeg gerne vil have fingrene i. Der er ingen ting på domænet, men når jeg laver en whois står den som "reserveret" (Altså ikke optaget).
Som jeg har kunne læse mig frem til, bliver et domæne reserveret, når en person køber domænet og indtil han/hun bekræfter det.
Jeg kan se at dette domæne ligger på en Dandomain navneserver, og er købt engang i December. Det kunne jo godt tyde på at det er en, som ikke skal bruge domænet alligevel, eftersom det ikke er aktiveret.
SÅ TIL SPØRGSMÅLET: Hvor lang tid kan et domæne være reserveret?
/Kasper
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Domænet er reserveret i 90 dage hvorefter det bliver frigivet igen automatisk. Hvis ikke du selv vil holde øje med hvornår det bliver ledigt kan vi gøre det for dig, servicen er gratis og foretages her
hvor du skal oprette en konto. Efter du er oprettet og er logget ind kan du oprette domænescanneren for domænet, vi sender dig en e-mail med det samme det er ledigt. Du kan ligeledes modtage en e-mail hver morgen med de domæner der er frigivet i løbet af natten, ligeledes en gratis service.