Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20 år, på udkig efter job :) Kender du noget?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag :)

Jeg vil skynde mig at sige at jeg ikke ved om tråden er lagt ud i den rigtige kategori? Samt tråden skal ikke skal opfattes som om jeg tigger jer søde Aminoer om et job, da jeg selv er aktiv og søger en masse. Jeg har bare endnu ikke været heldig at få mig et job...

Men som sagt, så er jeg 20 år gammel. Jeg læser på HF i Gentofte som jeg afslutter her til sommer. Efterfølgende skal jeg læse til finansøkonom med henblik på en traineeplads som revisor.
 Grunden til at jeg ''desperat'' søger et job nu, er fordi at min interesse for aktiehandel er steget meget på det seneste, og derfor vil jeg gerne have øget min kapital til noget større. Mine planer for den nærmeste fremtid er også at flyve fra reden og få min egen lille lejlighed, hvilket er ret urealistisk på en SU :)

Så nu vil jeg høre dig om du kender en eller nogen i hovedstadsområdet som tilfældigvis godt kunne bruge en ung gut der ikke er bange for at tage fat og knokle. Da jeg selv søger stort set alle jobs jeg kan tillade mig, har jeg ingen krav :)
 Vil du vide mere om mig er du meget velkommen til at fange mig i en pm her på Amino, eller på min mail: tobias.gladsaxe@gmail.com 

Jeg håber at høre fra dig - Ha' en rigtig god aften :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 17:26

Hej,

Prøv at kigge på Ungarbejde.dk, der kan du finde super mange fede jobs for unge.

Håber det hjælper lidt!

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 17:40

Hej Kick Ass :)

Takker mange gange for dit hurtige svar! Jeg har allerede en bruger på Ungarbejde.dk og søger der.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:48

Hej Tobias

Jeg ved ikke om du har gjort det. Men prøv at smide din ansøgning op på Facebook og be' folk om at dele. Det skulle give god feedback.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 18:13

Hej Internexus :)

Det har jeg ikke prøvet før. Det kunne være jeg skulle prøve det.
Tusind tak for dit gode råd.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:41

Hej Tobias,

Kunne du se dig selv som freelance sælger af ketcher sporten Qianball:

Se video her:

">

Se evt. udstyr på www.enjoysport.dk

interesseret så skriv tilbage...

Anders, Enjoysport

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:59

Enjoysport.dk:
Kunne du se dig selv som freelance sælger af ketcher sporten Qianball:

Kaldes det ikke Squash?

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:13

Nej, det er ikke Squash men minder om det. Man kan sige, at det Squash uden væg og dermed mere fleksibel da det så kan spilles overalt. Gaden, vejen, sommerhuset, hallen mm.  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 10:15

Bare lige til info, så behøves du ikke en finansøkonom for at blive revisortrainee. Du skal blot søge de forskellige revisionsfirmaer om en trainee-stilling, også betaler de for din HD på CBS, SDU - eller hvor man nu ønsker.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 10:47

Jeg tager finansøkonomen fordi jeg vil, og fordi jeg derefter kan få merit for HD 1. og kan starte på HD 2. efter noget erfaring i firmaet :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)