Jeg vil skynde mig at sige at jeg ikke ved om tråden er lagt ud i den rigtige kategori? Samt tråden skal ikke skal opfattes som om jeg tigger jer søde Aminoer om et job, da jeg selv er aktiv og søger en masse. Jeg har bare endnu ikke været heldig at få mig et job...
Men som sagt, så er jeg 20 år gammel. Jeg læser på HF i Gentofte som jeg afslutter her til sommer. Efterfølgende skal jeg læse til finansøkonom med henblik på en traineeplads som revisor. Grunden til at jeg ''desperat'' søger et job nu, er fordi at min interesse for aktiehandel er steget meget på det seneste, og derfor vil jeg gerne have øget min kapital til noget større. Mine planer for den nærmeste fremtid er også at flyve fra reden og få min egen lille lejlighed, hvilket er ret urealistisk på en SU :)
Så nu vil jeg høre dig om du kender en eller nogen i hovedstadsområdet som tilfældigvis godt kunne bruge en ung gut der ikke er bange for at tage fat og knokle. Da jeg selv søger stort set alle jobs jeg kan tillade mig, har jeg ingen krav :) Vil du vide mere om mig er du meget velkommen til at fange mig i en pm her på Amino, eller på min mail: tobias.gladsaxe@gmail.com
Jeg håber at høre fra dig - Ha' en rigtig god aften :)
Nej, det er ikke Squash men minder om det. Man kan sige, at det Squash uden væg og dermed mere fleksibel da det så kan spilles overalt. Gaden, vejen, sommerhuset, hallen mm.
Bare lige til info, så behøves du ikke en finansøkonom for at blive revisortrainee. Du skal blot søge de forskellige revisionsfirmaer om en trainee-stilling, også betaler de for din HD på CBS, SDU - eller hvor man nu ønsker.