Hej Amino'er Jeg har lavet lidt om i mit design på hjemmesiden, men det er egentlig ikke det jeg vil have feedback på. Det er mere mine ydelser. Ser mine ydelser spændende ud? Jeg har ændret i teksten til selve linket på ydelsen og sat en lille udbytte tekst ind nedenunder linket. Er det spændende nok og giver det god mening i forhold til den ydelse jeg tilbyder. Vil du læse mere når du kommer ind på hjemmesiden via google, når du har søgt på fx. hjemmesidekodning eller hjemmesideanalyse? I må meget gerne komme med forslag til hvad der kunne stå i stedet for. Jeg har prøvet at tænke i EFU modellen. EFU står for Egenskaber, Fordele og Udbytte. Her er det mest Fordele og Udbytte jeg hælder til. Egenskaber og uddybende tekst om Fordele og Udbytte står så i selve teksten på undersiden for det specifikke produkt. Jeg håber I kan hjælpe mig lidt i en god retning :-) Venlig hilsen Jens Andersen |
Vil gerne fremhæve en positiv ting baseret på mine egne erfaringer fra kundernes side og det er at du nævner en fast pris.
Jeg gør det selv på min hjemmeside på baggrund af de erfaringer, jeg har fra kundesiden. Der er ikke noget mere irriterende end at en omkostning bare vokser og vokser eller at man ikke kan få en klar pris ud af udbyderne. Når så der endelig kommer en pris er den jo vanvittig i forhold til en alm. timepris på en opgave - et kan de flest kunder altså godt gennemskue i dag.
En support mrd. pris på 3-4.000 er jo helt obskur og jager mange mindre virksomheder væk, når det drejer sig om simple opdateringer, der højest tager 1 time ialt mrd.
Det værste jeg var udsat for var et firma, som ringede til min kunde, mens jeg var til stede. De tilbød at lave en facebookannonce for 4.000 kr. excl. klikpris. Efterfølgende lavede jeg en til dem på under ½ time. Altså kunderne er ikke dumme.