Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser mine ydelser mere spændende ud nu?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg har lavet lidt om i mit design på hjemmesiden, men det er egentlig ikke det jeg vil have feedback på. Det er mere mine ydelser.

Ser mine ydelser spændende ud?

Jeg har ændret i teksten til selve linket på ydelsen og sat en lille udbytte tekst ind nedenunder linket.

Er det spændende nok og giver det god mening i forhold til den ydelse jeg tilbyder.

Vil du læse mere når du kommer ind på hjemmesiden via google, når du har søgt på fx. hjemmesidekodning eller hjemmesideanalyse?

I må meget gerne komme med forslag til hvad der kunne stå i stedet for.

Jeg har prøvet at tænke i EFU modellen. EFU står for Egenskaber, Fordele og Udbytte. Her er det mest Fordele og Udbytte jeg hælder til.

Egenskaber og uddybende tekst om Fordele og Udbytte står så i selve teksten på undersiden for det specifikke produkt.

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt i en god retning :-)

Venlig hilsen Jens Andersen 

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 02:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil gerne fremhæve en positiv ting baseret på mine egne erfaringer fra kundernes side og det er at du nævner en fast pris.

Jeg gør det selv på min hjemmeside på baggrund af de erfaringer, jeg har fra kundesiden. Der er ikke noget mere irriterende end at en omkostning bare vokser og vokser eller at man ikke kan få en klar pris ud af udbyderne. Når så der endelig kommer en pris er den jo vanvittig i forhold til en alm. timepris på en opgave - et kan de flest kunder altså godt gennemskue i dag.

En support mrd. pris på 3-4.000 er jo helt obskur og jager mange mindre virksomheder væk, når det drejer sig om simple opdateringer, der højest tager 1 time ialt mrd.

Det værste jeg var udsat for var et firma, som ringede til min kunde, mens jeg var til stede. De tilbød at lave en facebookannonce for 4.000 kr. excl. klikpris. Efterfølgende lavede jeg en til dem på under ½ time. Altså kunderne er ikke dumme. 

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes der er alt for mangle floskler og upræcis snak.

http://www.jawe3.dk/hjemmesideanalyse/hjemmesideanalyse.php

Tiderne ændrer sig i vores nuværende moderne teknologiske verden, og måske sidder du med en snart 10-årig hjemmeside, der ganske enkelt trænger til lidt opfriskning.

Hvad betyder det? Er du grafiker og giver den et grafisk løft, er du tekstforfatter, eller er du god til konverteringsoptimering, SEO eller noget helt andet. Jeg har ingen ide om hvad "lidt opfriskning" betyder.

Denne her er virkelig slem efter min mening:

Ved endt analyse vil du føle en fornemmelse af lettelse og overskud, da du der kan være sikker på, at din hjemmeside vil blive ’helbredt’ igen.

Jeg synes ikke du skal skrive hvordan du muligvis tror kunden føler indeni når du laver en hjemmeside-analyse. Efter at have læst om din hjemmesideanalyse ved jeg ikke hvad dine kernekompetencer er, altså hvad er det du er allerbedst til som kunderne kan drage fordel af. Der er jo mange områder man kan optimere på (grafisk, tekster, SEO, konvertering osv.), og det er sjældent at nogen er eksperter i alt.

Så tager vi denne http://www.jawe3.dk/hjemmesideopdatering/hjemmesideopdatering.php

Hvor det igen er enormt upræcist. Jeg tænker om du arbejder i alle CMS´er og alle shopsystemer osv.? Det kan sagtens bare være mig, men sætninger som  "Få dem til at glæde sig til at klikke ind på din hjemmeside – er der mon sket noget nyt i dag?" hvem taler du til her?

Jeg klikker meget sjældent ind på firmahjemmesider og forventer at der er sket en masse i dag. Er det privatkunder med blogs du vil henvende dig til, eller er det professionelle firmaer. Som firmaejer føler jeg ikke du taler til mig med sådanne sætninger overhovedet.

Og denne http://www.jawe3.dk/hjemmesideprogrammering/hjemmesideprogrammering.php

Du skriver I kan programmere det meste, men de eksempler du kommer med hører vel dybest set til nybegynderkategorien. Igen signalforvirring. Kan I programmere stort set alt, så skriv lidt om noget kodning i forhold til API´er, XLM, json, osv. eller overvej i hvert fald hvilke signaler du vil sende. Hvem taler du til?

Helt generelt virker det til du ikke rigtigt tager stilling til hvem du vil tale til, så du vælger at tale lidt til alle, og det er sjældent det virker særlig godt. Er det små virksomheder du gerne vil arbejde sammen med, så tal til dem. Vil du være underleverandør til reklamebureauer, så tal til dem, eller vil du være de privates web-mand?

Efter at have læst alle dine ydelser, så ved jeg lidt om hvad du overfladisk kan, men efter at have læst alle dine fem undersider, ved jeg faktisk ikke rigtigt hvad du bedst kan. Hvad er kernekompetencerne, hvor du udmærker dig?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:01

Hej Thomas.

Tak for den konstruktive kritik.

Teksterne er helt nye og jeg har lige købt dem. Jeg er meget teknisk anlagt og har fået en til at skrive teksterne til mig, for at de skulle være til almindelige mennesker.

Jeg ser lige på det hele, da det er utrolig god kritik du er kommet med. Tak.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:19

Hej Jens

Reklamer hører ikke til på firmahjemmesider!!

For det første tager du fokus væk fra dit indhold, for det andet sender du dine måskekunder væk fra din side,

for det tredie kan jeg i dit tilfælde slet ikke se hvilken side jeg er inde på, først troede jeg at siden drejede sig om cool-stuff.

Længere er jeg ikke kommet i analysen af din side endnu.....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 20:25

Nu har jeg ikke noget imod at hjælpe en kon-kollega, så kommer lige med lidt input.

Det første trick, er meget enkelt: Hvis du vil have kunder på "hjemmesideprogrammering", skal du fjerne din affiliate annoncer - du ønsker vel ikke at lede dine kunder væk?

Jeg har virkelig svært ved at se hvor EFU er repræsenteret - i øvrigt er EFU lidt for fladt i forhold til den engelske udgave hvor Feature, Benefit, Experience har mere forklaring og betydning indskrevet i ordne. Endvidere skal du ikke fokusere på features og benefits, de skal være der men skal tilsammen maks fylde 50%, Experience-delen skal fylde min. 50%. og ja, jeg synes det skal være en beskrivelse af hvad dine kunder vil opleve, og ikke kun deres udbytte. Udbyttet er reelt set kun kapitalistisk, men hvad dine kunder vil opleve, og hvad deres kunder oplever, bliver til helhedsbeskrivelse af dit produkt, og dit salgsargument.

F.eks kan "Opdater din hjemmeside hurtigt ved at ændre billeder og tekst" fra http://www.jawe3.dk/hjemmesideprogrammering/hjemmesideprogrammering.php blive skrevet om til:

- Nem redigering
Med en hjemmeside fra JAWE3 opdaterer du hurtigt din hjemmeside - ændrer billeder, indhold og meget mere. Du får overskud og tid til dine kunder, så du yder den service der gør dig glad, opnår høj kundetilfredshed, og bedre bundlinje!"

Sæt dig ind hvilke behov dine kunder har, og start i det små. :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:27

Jeg er nød til lige at kaste en bemærkning mere ind:

Det er et komplet udueligt sprog der er brugt på siden,

er teksterne beregnet til søgemaskiner eller til personer/kunder?

Hvis teksterne er henvendt til kunder, skal du have en ny tekstforfatter ind over,
det dur slet ikke som salgs- oplysningstekster, i bedste fald lader du kunderne tilbage med et forvirret sind,
i værste fald tænker de grimme tanker om personen bag hjemmesiden.

Du plejer at være god til at tage imod kritik, derfor siger jeg tingene rent ud.
Det er jo ikke personligt, men for dit eget fremtidige bedste....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:35

Hej deleuran

Det er nogle gode pointer, tak for det.

Jeg gør noget ved det hurtigst muligt.

Vh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:38

Ja jeg kan godt, set i bakspejlet, se at de nye tekster ikke er så gode som først antaget.

Jeg har som sagt ikke skrevet dem selv og det var meningen de skulle være skrevet til almindelige mennesker, der ikke forstod sig på tekniske termer.

Det giver ikke meget mening det der står nu, men jeg synes jo heller ikke det giver mening, når et almindeligt menneske ikke kan forstå hvad jeg siger. Jeg lod derfor teksterne komme tvivlen tilgode.

Jeg skriver nogle nye tekster selv, tror jeg.

Vh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:41

Hej alle

Jeg har fået en masse konstruktiv kritik og den er jeg glad for, men det var i virkeligheden bare den overordnede side med oversigten over mine ydelser jeg ville have feedback på.

Jeg har sat det op lidt anderledes med et link som overskrift og et lille tekstafsnit til kunden om hvad de kan forvente af produktet.

Når man så kommer ind på selve produktets/ydelsens underside, så kan jeg godt se at den er gal med teksten. Beklager.

Den tekstforfatter vidste alligevel ikke hvad der virker... øv.

Vh Jens

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)