Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser mine ydelser mere spændende ud nu?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Hvad betyder det? Er du grafiker og giver den et grafisk løft, er du tekstforfatter, eller er du god til konverteringsoptimering, SEO eller noget helt andet. Jeg har ingen ide om hvad "lidt opfriskning" betyder.

Denne her er virkelig slem efter min mening:

Ved endt analyse vil du føle en fornemmelse af lettelse og overskud, da du der kan være sikker på, at din hjemmeside vil blive ’helbredt’ igen.

Jeg synes ikke du skal skrive hvordan du muligvis tror kunden føler indeni når du laver en hjemmeside-analyse. Efter at have læst om din hjemmesideanalyse ved jeg ikke hvad dine kernekompetencer er, altså hvad er det du er allerbedst til som kunderne kan drage fordel af. Der er jo mange områder man kan optimere på (grafisk, tekster, SEO, konvertering osv.), og det er sjældent at nogen er eksperter i alt.

Hej Thomas

Jeg har prøvet at ændre teksten på hjemmesideanalyse, er det bedre? http://www.jawe3.dk/hjemmesideanalyse/hjemmesideanalyse.php 

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hej Thomas

Jeg har prøvet at ændre teksten på hjemmesideanalyse, er det bedre? http://www.jawe3.dk/hjemmesideanalyse/hjemmesideanalyse.php 

Vh Jens

Nej ikke specielt, for jeg tror stadig ikke du har gjort op med dig selv hvem det er du ønsker at tale til. Som jeg læser siden er det HTML og CSS valideringsfejl du ønsker at rette (?), men du skriver det ingen steder. Det er stadig sådan noget vævende noget, hvor du umiddelbart taler dem til dem som absolut intet ved om hjemmesider.

Dem der bare ved at ordet HTML eksisterer tror jeg render skrigende bort når de ser siden. Men igen, det kommer jo an på hvem din målgruppe er, hvilket jeg stadig ikke er sikker på. 

Hvis jeg skulle udbyde sådan en service ville jeg lave et stort fedt felt hvor kunden kunne indtaste sin hjemmeside og så røg man over på W3C direkte til et tjek (åbner naturligvis i nyt vindue).

Jeg ville også lave noget grafik der viste hvordan det ser ud når W3C validerer HTML´en og når den ikke gør, og sætte et stort fedt rettetegn på den validerede og et rødt kryds på den ikke-validerede.

Så ville jeg skrive noget omkring hvad fordelen er ved at hjemmesiden følger gældende HTML og evt. CSS standarder og hvordan du er ekspert i HTML og CSS (såfremt du er ekspert).

Råd nummer 1: Find ud af hvem din målgruppe er, og tal til dem.

Råd nummer 2: Hvis din målgruppe ikke er komplet amatører, så tal ikke til dem som om de er komplet amatører.

Råd nummer 3: (Som jeg vist også har nævnt i en anden tråd) Overvej om du skal bruge en masse tid på denne ydelse. I de år vi har arbejdet med hjemmesider, optimering og analyse og der ikke en eneste kunde der har henvendt sig med det formål at få gennemgået om HTML´en følger gældende standarder. Hvis jeg var dig ville jeg overveje om ikke mine kompetencer kunne bruges bedre. Hvis du både kan HTML, CSS og PHP, som du skriver, så ville jeg ikke betænke mig i at komme i gang med WordPress hvor du kan lave templates fra bunden, plugins osv..

Ikke at jeg specielt ønsker endnu en kollega i branchen :-), men der er SÅ mange der arbejder med WordPress som ikke aner hvad de laver, og der er masser af plads til en der kan lave kvalitet.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:59

Hej Michael

Tak for din konstruktive kritik. Jeg synes du har nogle rigtig gode pointer og en ny kort beskrivelse til et af mine produkter.

Det er lige præcis den form for sætninger jeg ikke selv kan finde ud af at finde på, og det er sådan noget der nok virker..

EFU var mest i forhold til overskrifterne og teater teksten nedenunder hver ydelse, som skulle have folk til at gå ind og læse mere om ydelsen, men jeg kan godt se at det ikke er helt præcist nok.

Tak for input, jeg prøver mig frem med lignende tekster på mine produkter fra nu af og ser om ikke det virker.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:11

Hej Thomas.

Tak endnu engang for din kritik, som altid rammer perfekt (desværre).

Jeg må gå i researchmode i en periode. Måske dukker jeg op med en ny ydelse der inkluderer WP.

Mvh Jens

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Det er lige præcis den form for sætninger jeg ikke selv kan finde ud af at finde på, og det er sådan noget der nok virker..

Det er noget alle kan finde på. :o) Det handler primært om, ikke at skrive hvad du tilbyder, men i stedet se hvordan du hjælper dine kunder. Når du ved hvad du kan hjælpe dine kunder med, så ved du også hvad du skal tilbyde. Programmering er ikke nok, i sidste ende handler det om kroner/øre.
F.eks. er der ikke mange der ved hvorfor det kan være vigtigt at have orden i koderne, det ved du. Men du ved også hvad de får ud af det i sidste ende - det kan være bedre seo, eller hurtigere hjemmesider, som så kan give flere kunder, og dermed mere salg. Og det er det du skal fortælle. :o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)