Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate program til lommeregner site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogle der kender til nogle Affiliate programmer der har med salg af lommeregnere at gøre?

Hvis ikke er der nogle der kan komme med gode ideer til hvordan det kan skaffes.

Ser frem til jeres input - fortsat god aften :)

// Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:36

Med fornuftige besøgstal, er siden i sig selv et interessant medie for relevante webshops. Derfor ville jeg gribe knoglen og ringe til webshops som  http://www.studyshop.dk/ m.m. med henblik på at få et samarbejde stablet på benene.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 18:44

ShopWithSocks.com:
Hvis du kan dokumenterer nogle fornuftige tal, så ville jeg grive knoglen, og tage kontakt relevante webshops eksempelvis http://www.studyshop.dk/ .

Tak for input - det var også min tanke - men hvordan skaber man det bedste affiliate samarbejde i henhold til at sikre indtjening m.m. Håber at det giver mening?

// Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Friis Guldborg:
Tak for input - det var også min tanke - men hvordan skaber man det bedste affiliate samarbejde i henhold til at sikre indtjening m.m. Håber at det giver mening?

Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener. Men kan du kan øge omsætningen, så har du vel et godt udgangspunkt :-). Omvendt så skal du være opmærksom på at siden i sig selv ikke er særlig unik, og andre kan relativt nemt skabe en version, der kan det samme. Det kan måske friste en partner til at skabe sin egen version, såfremt partneren kan se at der er salgspotentiale i trafikken. 

Hvis det var min siden, så ville jeg skabe en række gode artikler om de forskellige lommeregnere til gymnasieniveau.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)