Hej Affiliate-Aminoer. Jeg er lidt nysgerrig, hvad angår potentielle konverteringer i forhold til, hvor mange unikke besøgende, man har på sin Affiliate-side. Inden nogen straks tænker "Oh no, here we go again - endnu en, der tror, at man kan udregne hvor meget salg, man må forvente at få", så er det ikke dét, denne tråd handler om. Jeg er udmærket klar over, at der ikke er nogen skabelon - altså at man ikke kan forvente noget som helst, og at det eneste man kan gøre er at arbejde virkelig hårdt for at opnå nogle gode resultater og de mål, man sætter sig. Men...det kunne være spændende at høre fra andre Affiliate-Aminoer, der har hørt/læst om andre Affiliate-folk, og hvad deres konverterings-procent ligger på i forhold til, hvor mange unikke besøgende, de har. Måske der ligefrem er nogle af jer selv, der har lyst til at dele jeres egne erfaringer på området? Naturligvis ikke hvor meget I tjener, men meget gerne hvor mange unikke besøgende I har, og hvad jeres konverterings-procent ligger på? :-) Igen: Jeg er helt på det rene med, at der ikke er nogen guideline, og at det også er meget forskelligt fra branche til branche. Jeg synes bare, at det kunne være meget inspirerende at læse om jeres erfaringer, både for min egen inspirations skyld og for andre Affiliate-Aminoer. Selv er mit første store mål at få 20.000 unikke, daglige besøgende (med tiden) på et amerikansk musik-website, jeg har skabt, og tjene rundt regnet 1.000 kr. om dagen! Jeg håber at høre for nogle Affiliate-Aminoer og læse om deres spændende erfaringer. :-) De bedste hilsner Thomas |
Ingen? Tænkte ellers, at det kunne være en spændende og inspirerende tråd.