Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Seo optimering af kitesurfing og SUP-surf udbyder www.supsurf.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

af Kære Amino brugere

Jeg håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig med min side www.supsurf.dk 

jeg har længe selv prøvet at seo optimere mit site supsurf.dk men syntes ikke det hjælper så meget.

www.supsurf.dk udbyder kitesurfing kurser, SUP-surf kurser og events. Vi sælger også udstyr til både kitesurf og SUPsurf.

Er der evt. nogen som kan give lidt hints til SEO optimering eller evt. har lyst til at gøre det mod betaling?

på forhånd tak.

hilsen

Troels

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels, 

Når jeg går ind på din hjemmeside bliver jeg omdirigeret til en underside. Det er ikke en supergod idé at lave denne, og hvis det absolut skal gøres, så skal det gøres med noget som hedder en 301 redirect. 

Alle dine title tags begynder med Supsurf, men bør indeholde information om den enkelte side.

Meta descriptions er ens, og endda fyldt med en masse nøgleord. Meta descriptions. skal være forskellige og appellere til menneskerne der søger og meget gerne indeholde enkelte af de relevante søgeord. Bare ikke i listeform som du har nu

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:40
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:16

Jeg vil gerne hjælpe. Send mig en PM så finder vi ud af noget. Jeg kan nå at hjælpe i denne uge, hvis du er hurtig.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)