Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du skribent, logo designer eller ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Jeg har gang i et nyt projekt hvor jeg søger nogle forskellige kontakter som jeg kan bruge ved behov.

Lige p.t:

En eller flere skribenter , du må meget gerne vedlægge referencer fra tidligere udført arbejde, du skal have erfaring i artikler til SEO brug.

En der er superskarp i photoshop, du kan lave logoer, banner osv til hjemmesider og kan fremvise referencer.

Fælles for begge er at det er freelance, men der vil løbende komme opgaver som forhåbentligt tager til med tiden.
Du skal levere dit ypperste hver gang, og samtidig til en konkurrencedygtig pris.

Kontakt mig gerne på mjtrading@live.dk hvor du fortæller hvilken kategori du befinder dig i, så vil jeg vende tilbage hurtigst muligt :)

De bedste hilsner
Michal Johansen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 23:49

Hej Michal, 

Jeg har sendt dig en mail :) 

- Ser frem til at høre fra dig! 

Forsat god weekend 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:58

Michal Johansen:

Hej ,

Jeg har gang i et nyt projekt hvor jeg søger nogle forskellige kontakter som jeg kan bruge ved behov.

Lige p.t:

En eller flere skribenter , du må meget gerne vedlægge referencer fra tidligere udført arbejde, du skal have erfaring i artikler til SEO brug.

En der er superskarp i photoshop, du kan lave logoer, banner osv til hjemmesider og kan fremvise referencer.

Fælles for begge er at det er freelance, men der vil løbende komme opgaver som forhåbentligt tager til med tiden.
Du skal levere dit ypperste hver gang, og samtidig til en konkurrencedygtig pris.

Kontakt mig gerne på mjtrading@live.dk hvor du fortæller hvilken kategori du befinder dig i, så vil jeg vende tilbage hurtigst muligt :)

De bedste hilsner
Michal Johansen

Hvis du leder efter en som kan udvikle logo design, så vil jeg gøre dig opmærksom på at personen skal kunne illustrator og ikke photoshop. Et logo design skal helst være vektor grafik så det kan skalleres uden at det går over kvaliteten :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 00:51

Hej Alexander,

Tak for Info ,og det er så derfor jeg ikke selv står for den del ;)

De bedste hilsner..

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 00:38

Jeg mangler stadig skribenter .. Er der virkeligt ikke nogen unge mennesker som har skrive egenskaberne på plads der kunne tænke sig at blive tilknyttet som fast skribent og dermed blive brugt hver gang jeg får opgaver ind ? Send bare en besked :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 11:55

Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har behov for tekst. Mine priser på de mest almindelige ting, står på min hjemmeside.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:38

Hej Michal,

Jeg har sendt dig en privatbesked :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:04

Hejsa.

Jeg har skrevet dig en mail, håber at høre fra dig.

Mvh - Simon Ballegaard

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:11

Jeg har sendt dig en mail.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Capric Skrevet kl. 12:43

Hej Michael!

Jeg har sendt dig en mail, ser frem til at høre fra dig!

Den bedste hilsen

Mads

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)