Hej , |
Hej Michal,
Jeg har sendt dig en mail :)
- Ser frem til at høre fra dig!
Forsat god weekend
Hej , |
Hej Michal, Jeg har sendt dig en mail :) - Ser frem til at høre fra dig! Forsat god weekend |
Hvis du leder efter en som kan udvikle logo design, så vil jeg gøre dig opmærksom på at personen skal kunne illustrator og ikke photoshop. Et logo design skal helst være vektor grafik så det kan skalleres uden at det går over kvaliteten :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Alexander, |
Jeg mangler stadig skribenter .. Er der virkeligt ikke nogen unge mennesker som har skrive egenskaberne på plads der kunne tænke sig at blive tilknyttet som fast skribent og dermed blive brugt hver gang jeg får opgaver ind ? Send bare en besked :) |
Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har behov for tekst. Mine priser på de mest almindelige ting, står på min hjemmeside. |
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Hej Michal, Jeg har sendt dig en privatbesked :-) |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Hejsa. Jeg har skrevet dig en mail, håber at høre fra dig. Mvh - Simon Ballegaard |
FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten.
Jeg har sendt dig en mail. |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Michael! Jeg har sendt dig en mail, ser frem til at høre fra dig! Den bedste hilsen Mads |