Hejsa Jeg vil høre om der skulle sidde en med et godt råd. Jeg har min blog (kristinaricken.com), som jeg har haft i flere år. Den er sådan set mest et (forsøg på et) humoristisk outlet til hvordan jeg oplever hverdagen. Den har mellem 50-250 besøg pr dag, og selvom den er meget lyserød, så er der flere mænd der læser med. Mit problem består i, at jeg egentlig oså gerne ville blogge om andre ting. Tøj, sko, musik, elektronik, bøger, mad og alt muligt andet. Problemet er, at jeg tror at det vil skræmme rigtigt mange af de faste læsere væk hvis jeg begynder at blande det sammen, som jeg ellers havde overvejet. Så derfor blev min tanke at skille dem ad, og lave to forskellige blogs, men da der jo sagtens kan være folk der havde lyst til at læse med begge steder, ville jeg jo gerne have dem til at hænge sammen på en eller anden måde. Specielt fordi jeg også arbejder på et helt tredje projet som bliver en side om hunde. Så jeg overvejede bare at gøre kristinaricken.com til en startside hvor man så enten kunne vælge om man ville læse om mig der brokker mig over at være flyttet på landet, eller om man ville læse om de andre ting. Er den idé helt hen i vejret? Bliver det for forvirrende? Håber der er nogen der vil give lidt feedback |
Hej Kristina
Kunne man ikke have 2 forskellige Kategorier på samme blog? også dele dem op på den måde? Også kan kategorierne komme op i menuen?